Terug naar overzicht
Ikke !
ik ook! waar trouwen jullie? wij voorzien ons huwelijksfeest in het Duitse Alpenland :)
Wij twijfelen nog tussen de Caraïben of Mauritius!
Ik gedeeltelijk...burgerlijk in Canada, kerk hier. Weten jullie meer over het laten legaliseren van de huwelijks acte en het overschrijven in het bevolkingsregister? Zit er wat mee in die knoei....
Wij trouwen op mauritius. Het is daar altijd ideaal weer en de perfecte romantiek. Op de Caraïben moet je wel uitkijken wanneer je er naartoe gaat want daar zijn er soms orkanen en veel heftige stormen! Vandaar onze keuze want wij trouwen op 6 oktober, ons feest op de datum bij mijn naam. Er zijn niet zoveel buitenlandse locaties waar het huwelijk kan gelegaliseerd worden in België, goed informeren. Als je bij een goed agentschap boekt zullen ze daar jullie goed vooruit helpen. Je hebt maar met de nodige documenten in de juiste taal (door een beëdigd vertaler) naar het gemeentehuis te gaan. Leuk dat we niet alleen zijn om deze keuze te maken. Wij zwijgen in alle talen tot we terug zijn!
Hoi, Wij trouwen op de Seychellen. Eerst een rondreisje door Kenia en dan een weekje Seychellen. Onze voorkeur ging uit naar de Malediven maar zoals Virginia hierboven al zei zijn sommige locaties niet rechtsgeldig, zoals de Malediven dus :-)Wij laten ons wel bijstaan door een Hollandse firma: World Wide Weddings. Zij zijn ons aangeraden geweest door iemand op dit forum en tot nu toe lijkt dat wel een goede keuze te zijn geweest. Zij plannen de reis zoals wij het willen, wij bezorgen hen de nodige documenten en zij zorgen voor de afhandeling in de Seychellen en voor de vertaling achteraf (en de legalisering in België). We zijn toch blij dat we hen onder de arm hebben genomen want er moet toch heel wat in orde zijn om het huwelijk legaal te maken en zelf hebben we niet zo heel veel tijd om dat allemaal te regelen.
Hoi Saskia, ik woon en werk als weddingplanner in Altea, aan de Spaanse Costa Blanca, en kan je dus wel info geven over trouwen aan de Costa Blanca. Als dat je wat lijkt, vraag maar op . veel geluk Chris AfrikaansAlbanianArabicArmenianAzerbaijaniBasqueBelarusianBulgarianCatalanChinese (Simplified)Chinese (Traditional)CroatianCzechDanishDetect languageDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGeorgianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatinLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishThaiTurkishUkrainianUrduVietnameseWelshYiddish⇄AfrikaansAlbanianArabicArmenianAzerbaijaniBasqueBelarusianBulgarianCatalanChinese (Simplified)Chinese (Traditional)CroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGeorgianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatinLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishThaiTurkishUkrainianUrduVietnameseWelshYiddishDetect language » Hungarian