Terug naar overzicht
niet echt professioneel om dit via sms te doen ... hopelijk vind je vlug nog iemand ! ken de regio niet , sorry
O jee! Je kan eens proberen bij een vriendin van mij, maar ze is helemaal niet van die kanten: joyce_marien710@hotmail.com Ze doet het geweldig goed, dat wel! Wat je ook kan doen is naar de Ici Paris Xl in je buurt stappen. Daar zijn er ook altijd enkele die bruidsmake-up in bijberoep doen. Veel succes hoor!
Dag Ellen
Beste Ellen, Als het op 7 augustus vroeg in de ochtend is dan ben ik ook nog beschikbaar? Mijn contactgegevens vind je op www.makeupjo.vpweb.be, moest je meer inlichtingen willen. Groetjes, Jo
http://schoonheidssalon.injebuurt.be/injebuurt/member/BeautystophomeHammeOV Deze dame komt aan huis en heeft mij ook uit de nood geholpen aan goeie tarieven. Je mag haar mailen met mijn groeten. Claudia
Hallo Ellen, Ik ben zelf van Oostakker, dus vlakbij. Kan je vertellen om hoe laat je klaar moet zijn? Misschien kan ik je ergens tussen nemen. Je kan alvast eens kijken naar de foto's hier op mijn profiel en op mijn website www.heidifonteyn.be Groetjes, Heidi
Bedankt voor de lieve reacties allemaal!! Ondertussen heb ik iemand gevonden die mij uit de nood wil helpen. Onze eerste crisis hebben we overleefd :-)