TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
vanessa
23-7-2011
|
22-7-2010 18:26:44
hey sarah, Ik zou zeggen, dat je dat best een week op voorhand inplant, omdat je altijd vlak na het ontharen met rode bolletjes op die plek zit omdat daar aan gewerkt is en een week op voorhand is da perfect en heb je geen last en kan je er nog altijd iets kleins van wegdoen met de epileertang indien het nodig is. :) groetjes
|
|
Sofie
28-8-2010
|
22-7-2010 18:36:07
Hey Sarah,
Als het de eerste keer is dat je dit laat doen zou ik toch ook zeker een week op voorhand dit laten doen. Kan inderdaad rode plekken geven. Soms kan dit de huid ook uitdrogen, best dus met goede dagcreme hydrateren!
groetjes
sofie
|
|
shanna
28-8-2010
|
22-7-2010 19:13:18
Ik doe dit bijna 2 weken op voorhand, gevoelige huid en wil zeker geen rode vlekken op mijn trouwdag!
|
|
Tinneke
9-7-2011
|
22-7-2010 21:05:07
Hey, ik ga al een paar jaar om de 3 weken en ga 2 dagen voor mijn trouw, bij mij zijn dan de meeste irritaties weg. Misschien eerst een uitproberen en checken op voorhand? Kwestie van met geen ongewilde haartjes te zitten op je dag...
|
|
valerie
14-8-2010
|
22-7-2010 21:46:22
hey,
ik ga twee dagen voor mijn trouw, donderdag epilaties wenkbrouwen, bovenlip, onderbenen en oksels en op zaterdag trouwen wij.
|
|
Tineke
23-7-2010
|
22-7-2010 21:48:52
Wel, ik ben net geweest (deze namiddag) en ik trouw morgen (bovenlip, wenkbrauwen). Maar ik moet nu wel zeggen dat ze in het schoonheidssalon zeiden dat ik blij mocht zijn dat ik daar geen vlekken van kreeg :)
Kortom: zoals hierboven gezegd, toch best een paar dagen op voorhand als je niet zeker bent.
|
|
An
27-8-2010
|
22-7-2010 22:49:48
Hello,
Ik laat dit ook twee weken op voorhand doen en dan nog moet ik oppassen. Ik heb een gevoelige huid en heb elke keer last van vlekjes en meestal ook puistjes.
Ik zou het dus ook eerst eens uitproberen.
Gjts,
An
|
|
Annelies
2-10-2010
|
23-7-2010 9:31:28
Ik laat dit regelmatig doen en de volgende dag zie of voel ik er niks meer van.
Het hangt blijkbaar af van persoon tot persoon.
Twee weken op voorhand vind ik wel lang. Tegen die tijd beginnen de haartjes al terug te groeien.
Heb geen ervaring met oksels en benen.
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|