Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat met de ouders van de bruidegom?

22-7-2010 22:04:36
Dag bruidjes,

Op 30/06 stappen wij in het huwelijkboodje!
Huwelijksmis start om 14h30 en eerste receptie begint om 17h00
's morgens hebben wij onze fotoshoot om 10h00 (wet = andere dag)
Ik wil graag een echte ontmoeting (lees: bruidegom komt bruid afhalen bij ouders van de bruid...)
Wat doe je dan met de ouders van de bruidegom? Laat je hen gewoon meekomen om 10h00?
Mss eerst een glaasje klinken met beide ouders? Dan moeten beide ouders wel wachten tot 13h00 voor koppeltje terug is van fotoshoot... Hoe lossen jullie dit op als je s morgens foto's neemt?
Alle tips zijn welkom...

Groetjes,
Shanna

Shanna
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 871

Shanna
30-6-2012
 Meld misbruik22-7-2010 22:05:52

huwelijksbootje, ojeeeee, tis al laat ;-)

Stephanie
5-2-2011
 Meld misbruik22-7-2010 22:19:25

bij ons gaat dit ook zo zijn, mijn schoonouders komen net voor mijn toekomstige man toe (zodat zij er ook bijzijn als hij toekomt) en ja dan vertrekken wij op fotoshoot en drinken zij bij men thuis iets :) dan komen wij terug, is er nog een fotoshoot met iedereen, dan een hapje eten en dan weg!
Dit is misschien niet ideaal voor sommige mensen maar om het grof te zeggen, tis jouw dag en iedereen moet jouw planning volgen...

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik22-7-2010 22:53:53

hey,
wij trouwen nu zaterdag voor de kerk! vorige week zaterdag zijn wij al voor de wet getrouwd en wij doen het volgende:
de bruidegom komt de bruid halen om 11u
wij gaan dan met onze ganse suite naar het kasteel van arenberg waar onze fotoschoot plaats vindt maar ook onze picknick dus blijven eigenlijk bij mekaar alleen dat onze suite kan blijven zitten terwijl wij onze foto's nemen! en dan tegen half 3 moeten wij in de kerk zijn!
grtjs jessie

Philip
10-9-2010
 Meld misbruik23-7-2010 9:57:30

Wij gaan ook in de voormiddag eerst foto's nemen,
de bruidegom komt mij daarvoor ophalen,
en zijn ouders gaan daar dus niet bij zijn...

Maar ons trouwbusje haalt rond 11h iedereen op aan de zaal,
(zodat de auto's allemaal al op de juiste plaats staan),
en dus gaat de bruidegom dan ook met auto naar de zaal (fotoshoot moet vroeg he dan)
zodat we de eerste 'entree' gewoon nog eens gaan overdoen met iedereen erbij!

groetjes

Ann
6-8-2010
 Meld misbruik23-7-2010 10:37:21

Mijn vriend zet mij af bij de kapper, de kindjes naar mijn ouders. Dan gaat hij naar zijn ouders om zich te kleden. Mijn papa komt me bij de kapper afhalen zodat ik mijn kleed kan aandoen. Om 9.45u wordt hij door de auto afgehaald en komt hij mij oppikken. Een kleine fotoshoot bij mijn ouders in de tuin met de kindjes. Dan vertrekken wij voor de shoot. Zijn ouders zullen daar niet bij zijn. Zij moeten wachten tot aan het GH om mij te zien en dit om 14.15u.

groetjes

Laura
22-10-2011
 Meld misbruik23-7-2010 11:02:34

Bij ons komen de ouders van mijn vriend samen met hem aan om tien uur, waarna wij op fotoshoot vertrekken. De ouders en broer en zus blijven nog even bij ons thuis, maar gaan daarna naar de kerk om daar de boekjes klaar te leggen etc.

Groetjes!

Evi
11-9-2010
 Meld misbruik23-7-2010 11:10:16

Bij ons komt heel de suite ongeveer een 20 minuten vroeger dan mijn verloofde naar ons thuis zodat ze er allemaal kunnen bij zijn als mijn ventje me voor de eerste keer ziet. We vonden dit een mooi moment en willen dit zeker met de hele suite delen. Daarna vertrekken we wel meteen naar het gemeentehuis.

Shanna
30-6-2012
 Meld misbruik23-7-2010 12:14:18

Bedankt voor jullie reacties iedereen :-)
Zou toch wel graag hebben dat zijn ouders er ook bij zijn vanaf t begin... Stephanie, zoals jullie t zullen doen, dat vind ik wel interessant... Philip, goed ideetje om te verzamelen aan de zaal, hadden we nog niet aan gedacht (vroegen ons ook al af hoe we alle wagens daar gingen krijgen ).. Laura, dat van die misboekjes klaarleggen is ook goed bedacht!!
En Evi, je hebt gelijk, wij vinden dit ook een ontzettend mooi moment :-)
Dank uuuuuuuuuuuuuu GROETJES

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...