Terug naar overzicht
huwelijksbootje, ojeeeee, tis al laat ;-)
bij ons gaat dit ook zo zijn, mijn schoonouders komen net voor mijn toekomstige man toe (zodat zij er ook bijzijn als hij toekomt) en ja dan vertrekken wij op fotoshoot en drinken zij bij men thuis iets :) dan komen wij terug, is er nog een fotoshoot met iedereen, dan een hapje eten en dan weg!Dit is misschien niet ideaal voor sommige mensen maar om het grof te zeggen, tis jouw dag en iedereen moet jouw planning volgen...
hey,wij trouwen nu zaterdag voor de kerk! vorige week zaterdag zijn wij al voor de wet getrouwd en wij doen het volgende:de bruidegom komt de bruid halen om 11u wij gaan dan met onze ganse suite naar het kasteel van arenberg waar onze fotoschoot plaats vindt maar ook onze picknick dus blijven eigenlijk bij mekaar alleen dat onze suite kan blijven zitten terwijl wij onze foto's nemen! en dan tegen half 3 moeten wij in de kerk zijn!grtjs jessie
Wij gaan ook in de voormiddag eerst foto's nemen, de bruidegom komt mij daarvoor ophalen, en zijn ouders gaan daar dus niet bij zijn... Maar ons trouwbusje haalt rond 11h iedereen op aan de zaal, (zodat de auto's allemaal al op de juiste plaats staan), en dus gaat de bruidegom dan ook met auto naar de zaal (fotoshoot moet vroeg he dan) zodat we de eerste 'entree' gewoon nog eens gaan overdoen met iedereen erbij! groetjes
Mijn vriend zet mij af bij de kapper, de kindjes naar mijn ouders. Dan gaat hij naar zijn ouders om zich te kleden. Mijn papa komt me bij de kapper afhalen zodat ik mijn kleed kan aandoen. Om 9.45u wordt hij door de auto afgehaald en komt hij mij oppikken. Een kleine fotoshoot bij mijn ouders in de tuin met de kindjes. Dan vertrekken wij voor de shoot. Zijn ouders zullen daar niet bij zijn. Zij moeten wachten tot aan het GH om mij te zien en dit om 14.15u. groetjes
Bij ons komen de ouders van mijn vriend samen met hem aan om tien uur, waarna wij op fotoshoot vertrekken. De ouders en broer en zus blijven nog even bij ons thuis, maar gaan daarna naar de kerk om daar de boekjes klaar te leggen etc. Groetjes!
Bij ons komt heel de suite ongeveer een 20 minuten vroeger dan mijn verloofde naar ons thuis zodat ze er allemaal kunnen bij zijn als mijn ventje me voor de eerste keer ziet. We vonden dit een mooi moment en willen dit zeker met de hele suite delen. Daarna vertrekken we wel meteen naar het gemeentehuis.
Bedankt voor jullie reacties iedereen :-) Zou toch wel graag hebben dat zijn ouders er ook bij zijn vanaf t begin... Stephanie, zoals jullie t zullen doen, dat vind ik wel interessant... Philip, goed ideetje om te verzamelen aan de zaal, hadden we nog niet aan gedacht (vroegen ons ook al af hoe we alle wagens daar gingen krijgen ).. Laura, dat van die misboekjes klaarleggen is ook goed bedacht!! En Evi, je hebt gelijk, wij vinden dit ook een ontzettend mooi moment :-) Dank uuuuuuuuuuuuuu GROETJES