TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Christel
24-7-2010
|
22-7-2010 22:29:45
ook wij hadden "probleem" met onze uitnodigingen. Ik had ze te weinig gefrankeerd (ja stom kweet het maja :-)) en ja sommige mensen hadden hem in brievenbus gekregen, andere mensen hadden papier van post gekregen dat er brief op postkantoor lag en zij moesten dan zelf een boete betalen en wat ik te weinig gefrankeerd had vergoeden :s
ik schaamde mij ook wel rot, zeker voor de mensen die moesten betalen voor onze uitnodiging :s. Ik heb dan briefje opgesteld met onze excuses en dus uitleg dat diegene die iets hadden gekregen van de post, dit onze uitnodiging was. In de omslag heb ik dan ook twee postzegels gestoken als vergoeding. Ik wou mss eerst op het feest dit aan de mensen geven, maar dat was dan ook zo'n gedoe en wou het graag geregeld hebben voor de trouw zodat ik mij daar geen zorgen meer in moest maken dus ja, hebben we het zo maar gedaan en iedereen heeft uiteindelijk onze uitnodiging toch ontvangen dus :s :-). XXX
|
|
Els
10-9-2011
|
22-7-2010 22:43:28
Oww spijtig van die uitnodigingen seg! Kan me wel voorstellen dat je daar geen goed gevoel bij krijgt..
Trouwen is toch echt stressen hé!
Nog veel succes met alles en vergeet niet te genieten van je dag :)
|
|
Caroline
21-8-2010
|
23-7-2010 7:36:57
Oei, helemaal geen prettige situatie...
Hoop dat dit bij ons niet het geval is, de mensen hebben tijd tot 31/07 om te bevestigen en er ontbreken er ook nog heel wat.
Hoop in ieder geval voor jou dat alles goed komt!
groetjes en veel succes
|
|
Ann
6-8-2010
|
23-7-2010 10:32:34
Hallo,
dat is idd niet leuk. Ik heb ook enkele mensen moeten bellen. Sommigen vonden het niet nodig om te bevestigen, wij wisten toch dat ze gingen komen?!
Gelukkig, er hebben nu in totaal 3 mensen niets van hen laten horen, ze hadden tijd tot 16/7 en zijn dus te laat, sorry maar ik heb afgesloten hoor!
Hopelijk komt het voor je snel in orde!
Groetjes!
|
|
ilse
7-8-2010
|
23-7-2010 12:38:30
Oei verdorie nu begin ik ook al te twijfelen of iedereen zijn uitnodiging gehad heeft met de post. Wij hebben gelukkig echt veel uitnodigingen persoonlijk kunnen afgeven en van een aantal die we met de post verstuurd hebben, heb ik al iets gehoord dus denk wel (allée hoop toch) dat het in orde is.
Maar verdorie da's nie leuk... Niet meer genoeg uitnodigingen? Tja je kan best gewoon de situatie uitleggen en gewoon tegen de mensen zeggen dat ze sowieso uitgenodigd zijn en al de gegevens (uur, plaats en dergelijke) al doorgeven. Bij de meeste mensen belandt de uitnodiging toch redelijk vlug in de prullemand na het feest dus is geen ramp dat ze der geen hebben hé...
Groetjes,
ilse
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|