Nu Online
Momenteel zijn er 531 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help ! ik kan het uitgieren van de stress!

22-7-2010 22:07:02
het begon allemaal vandaag perfect, had een afspraak bij visagie en proefkapsel.
dit alles is echt super verlopen. ik heb echt het perfecte kapsel gevonden en de make-up na enig zoekwerk past er ook zeer goed bij. tot dus zeer tevreden en happy! het is zoals ik wou, ik kan haast niet wachtten.
maarrrrrrrrrrrr. eenmaal thuis! de uitnodigingen zijn een ramp!
deze namiddag zijn we beginnen rondbellen naar de mensen van wie we nog geen bevestiging gekregen hebben.
bleek dat er familieleden zijn waarvan de uitnodiging niet is toegekomen. om door de grond te zakken van schaamte.
mensen dachten dat we hen niet gevraagd hadden, allé ne hele uitleg moeten geven dat ze zeker verloren zijn gegaan met de post (was ook geen standaard uitnodiging), ook twee collega's van het werk waarvan ze niet zijn aangekomen. leuk is anders!
het is zo tijdrovend om iedereen nu te moeten opbellen, heel de uitleg te moeten doen waarom we bellen, hadden tijd tot 1aug.
om te bevestigen. ik kan niet meer, ben op van de zenuwen! al dat werk om alles te schrijven en te versturen. nu mag ik herbeginnen en tot overmaat van ramp heb ik niet meer genoeg uitnodigingen om ze opnieuw te versturen, zal nu aan mijn ouders en broers hun uitnodiging vragen om deze alsnog op te sturen. drukker is in verlof:( bijbestellen kan nie meer.
ik hoop echt dat er niet nog meer zijn want dan sla ik tilt! morgen werk ik de rest van de gastenlijst af.
pfffffffffffffff

ik moet positief blijven maar soms wou ik dat alles al voorbij was en ik gewoon lig te genieten aan het strand met mijn ventje op onze honeymoon!

valerie
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1475

Christel
24-7-2010
 Meld misbruik22-7-2010 22:29:45

ook wij hadden "probleem" met onze uitnodigingen. Ik had ze te weinig gefrankeerd (ja stom kweet het maja :-)) en ja sommige mensen hadden hem in brievenbus gekregen, andere mensen hadden papier van post gekregen dat er brief op postkantoor lag en zij moesten dan zelf een boete betalen en wat ik te weinig gefrankeerd had vergoeden :s
ik schaamde mij ook wel rot, zeker voor de mensen die moesten betalen voor onze uitnodiging :s.
Ik heb dan briefje opgesteld met onze excuses en dus uitleg dat diegene die iets hadden gekregen van de post, dit onze uitnodiging was. In de omslag heb ik dan ook twee postzegels gestoken als vergoeding.
Ik wou mss eerst op het feest dit aan de mensen geven, maar dat was dan ook zo'n gedoe en wou het graag geregeld hebben voor de trouw zodat ik mij daar geen zorgen meer in moest maken dus ja, hebben we het zo maar gedaan en iedereen heeft uiteindelijk onze uitnodiging toch ontvangen dus :s :-). XXX

Els
10-9-2011
 Meld misbruik22-7-2010 22:43:28

Oww spijtig van die uitnodigingen seg! Kan me wel voorstellen dat je daar geen goed gevoel bij krijgt..
Trouwen is toch echt stressen hé!
Nog veel succes met alles en vergeet niet te genieten van je dag :)

Caroline
21-8-2010
 Meld misbruik23-7-2010 7:36:57

Oei, helemaal geen prettige situatie...
Hoop dat dit bij ons niet het geval is, de mensen hebben tijd tot 31/07 om te bevestigen en er ontbreken er ook nog heel wat.
Hoop in ieder geval voor jou dat alles goed komt!

groetjes en veel succes

Ann
6-8-2010
 Meld misbruik23-7-2010 10:32:34

Hallo,
dat is idd niet leuk. Ik heb ook enkele mensen moeten bellen. Sommigen vonden het niet nodig om te bevestigen, wij wisten toch dat ze gingen komen?!
Gelukkig, er hebben nu in totaal 3 mensen niets van hen laten horen, ze hadden tijd tot 16/7 en zijn dus te laat, sorry maar ik heb afgesloten hoor!

Hopelijk komt het voor je snel in orde!

Groetjes!

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik23-7-2010 12:38:30

Oei verdorie nu begin ik ook al te twijfelen of iedereen zijn uitnodiging gehad heeft met de post.
Wij hebben gelukkig echt veel uitnodigingen persoonlijk kunnen afgeven en van een aantal die we met de post verstuurd hebben, heb ik al iets gehoord dus denk wel (allée hoop toch) dat het in orde is.
Maar verdorie da's nie leuk... Niet meer genoeg uitnodigingen? Tja je kan best gewoon de situatie uitleggen en gewoon tegen de mensen zeggen dat ze sowieso uitgenodigd zijn en al de gegevens (uur, plaats en dergelijke) al doorgeven. Bij de meeste mensen belandt de uitnodiging toch redelijk vlug in de prullemand na het feest dus is geen ramp dat ze der geen hebben hé...
Groetjes,
ilse

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info