Terug naar overzicht
Hallo, Ik vind het persoonlijk wel een heel mooi liedje. Zoals je zelf zegt, een mooie toepasselijke tekst. Waarom nog twijfelen? Een openingsdans moet toch niet per definitie engelstalig zijn? En wat betreft Marco Borsato, voor mij is het een prima zanger, dus waarom niet? Als jullie jullie er goed bij voelen zou ik het zeker doen! groetjes
Nederlandstalige nummers zijn ook mooi. Ik hoor Marco Borsato ook heel graag. Dus ga ervoor zou ik zeggen groetjes Angela
Hoi, wij trouwen een weekje later en onze openingsdans is: jawel: stop de tijd van marco borsato.... dus ik vind het een perfecte keuze
Niet twijfelen...gewoon doen..is een mooi nummer... en dat het nederlands is heeft ook zijn voordelen... oudere mensen appreciëren de nederlandse taal wel in een nummer, dat verstaan ze hé. Dan gaan de mensen misschien meer op de tekst letten...en deze is zo toepasselijk. Go for it!
als je het zelf een mooi nummer vind zou ik zeggen doe gerust... er is niks mis met nederlandstalig of marco borsato Groetjes, ilse
Bedankt meisjes! We gaan ervoor... Is een mooie liedje, met supermooie tekst en Marco is idd een goeie zanger. Twas enkel de vlaamse tekst maar da heeft ook zo zijn voordelen ;-) Grtjs en nog veel succes met de voorbereidingen
Wij hadden 'Zij' van Marco Borsato! ;-)
Ik wou ook heel graag 'stop de tijd' van marco, maar mijn ventje is niet zo voor marco, bij ons is het dus iets anders geworden: eros ramazotti en anastacia met I belong to you