Nu Online
Momenteel zijn er 429 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geïnteresseerd in een witte loper?

23-7-2010 11:42:15
Hey collega-bruidjes :-)

Ik droom van een witte loper en heb gemerkt dat er hier nog wel bruidjes op het forum zitten die dit graag zouden willen. Nu ben ik eens langs geweest bij Carpet Right en zij zouden deze wel kunnen bestellen, maar dan moeten we de volledige rol van 2m x 30m kopen en dan snijden zij deze in 2 rollen van 1m breed... Aangezien wij maar de helft nodig hebben (dus 1 x 1m x 30m) wilde ik (alvorens zo'n volledige rol aan te schaffen) eens polsen bij jullie, of er misschien iemand geïnteresseerd is om de andere helft dan eventueel over te kopen? Dit zou ongeveer 140 euro zijn, wel af te halen bij ons (Tessenderlo).

Groetjes,
Kim

Kim
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1054

inge
21-8-2010
 Meld misbruik23-7-2010 11:53:23

Hoi,

Ik ben ook op zoek geweest naar een witte loper.
Alle tapijtenwinkels afgebeld en langs geweest.
Maar geen enkele winkel die mij ermee kon helpen, zelfs carpet right niet.
Toen ben ik de verhuurfirma's van feestmateriaal gaan afbellen en heb ik bij casa rent in Dilsen mijne witte loper gevonden.
De loper is 2m breed en per lopende meter betaal ik € 3.10
Ik heb hem gisteren besteld en voorschot betaald....
Net iets te laat anders had ik je graag geholpen ermee.
Nog veel succes met de rest van de voorbereidingen!
Inge

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik23-7-2010 12:43:53

is deze dan 140 euro voor de rol van 2mX30 of voor de helft ?

Kim
18-9-2010
 Meld misbruik23-7-2010 12:55:28

@ Inge: € 3,10 per lopende meter? Dan heb je een goeie koop gedaan! :-)
Jij ook nog veel succes hè!
@Kelly: Het zou dan € 140 zijn voor de helft, d.w.z. een rol van 1m breed en 30m lang. Ik weet het, het is duur, ik moest ook even slikken in de winkel ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...