Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 56 dagen en aantal uit te voeren taken

23-7-2010 17:59:16
Bij mij nog 56 dagen op de teller...
Op 9 juli al eens goed kunnen kijken van op de tweede en derde rij hoe alles in zijn werk gaat aangezien mijn broer dan in het huwelijksbootje gestapt is.

Ook op mijn werk kan ik voldoende vergelijken aangezien ik de laatste in de rij van 4 collega's ben die in het huwelijksbootje stappen. En dan te bedenken dat ik het als eerste had aangekondigd :)

Nu ja, tegen binnen 56 dagen zijn er 5 koppels voor mij getrouwd die het na mij hebben laten weten. Daar zit ik helemaal niet over in.

Ik ben vooral blij dat er al meer uitgevoerde taken op mijn planning staan dan nog actieve taken.

Bij mij lopen bepaalde zaken wel niet helemaal volgens de opgestelde planning hier op de site, maar ik maak me nog geen zorgen.

Af en toe heb ik wel al kriebels in mijn buik; maar ik ben blij dat er voldoende wegen zijn om mijn zorgen en vragen te uiten.

Liesbeth
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1015

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik23-7-2010 18:33:45

Das goe dat ge 'laatst' bent. Wij waren vorig jaar ook met 3 die op korte tijd trouwden. Van de voorgangers kan je enkel leren. Wat is goed, wat is minder,... Zo kan jouw feest enkel beter zijn dan de rest! Hihi!

Evie
16-10-2010
 Meld misbruik23-7-2010 21:05:21

Hehe dat hebben wij ook. Ben al naar 2 trouwfeesten geweest deze maand en dan hebben we kunnen zien wat we ook willen en wat totaal niet :-) Maar ik had wel dezelfde versieringskes als een vorige bruid gekocht (5euro ofzo) maar weet niet of ik deze nog kan gebruiken aangezien ik niet hetzelfde wil doen... dan gaan ze zegge da we hun na gedaan hebben ofzo ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...