Terug naar overzicht
Hoi Eva,Je gasten moeten ze ten laatste hebben 6 weken voor de trouw. Als je in de vakantie trouwt, misschien best wat eerder, maar aangezien jij begin juni trouwt, is er geen probleem.Tussen 2 en 1,5 maanden voor de trouw dus als je ze niet-prior verstuurt. Zo'n 7 weken voor de trouw zou ik doen.(hou ook rekening met afmetingen zodat je er het juiste tarief op plakt!)groetjes,Tinne
Hey EvaWij trouwen op 8 april en ik heb ze eind januari opgestuurd en afgegeven. De mensen hebben dan tijd tot 12 maart om te antwoorden. Hopelijk helpt dit een beetjeGroetjesTascha08.04.06
Wij trouwen 22 april en wij versturen volgende week de uitnodigingen.Dus 2 maanden op voorhand.Groetjes Ellen
Wij trouwen 1 april, en hebben ze 1 februari verstuurd, de mensen mogen antwoorden tot 10 maart!
Hallo,wij trouwen 1 april en hebben ze vandaag, niet prior, verzonden.Iedereen doet dat altijd zo lang op voorhand, maar de mensen die je er 100% bij wil hebben, die weten het toch al een jaar ervoor, niet? En anderen die zullen hun vakantieplannen niet aanpassen denk ik :-)Een andere reden om het niet te vroeg te doen is dat de mensen dan te lang tijd hebben om te verwittigen en dan vergeten ze het vaak en dan moet je zelf veel te veel bellen.Maar dat is natuurlijk mijn mening. Ik vind dat wij ruim op tijd zijn :-)Groetjeswww.liesbethenpieterjan.be
hoi Eva,Wij trouwen op 16 september, en wij gaan de uitnodigingen versturen rond 16 juli (dus 8 weken op voorhand)xx
Hallo,Wij hadden onze uitnodigingen 2 maanden op voorhand verstuurd, en hebben veel de reactie gekregen dat dit wel heel vroeg was. Er waren een pak mensen die vergeten waren te verwittigen, omdat ze vonden dat de uitnodiging zo vroeg was, en hadden ze dus nog wat aan de kant gelegd. Rare redenering vind ik, maar was wel veel het geval.Groetjes,Joke17/12/2005
Hoi Eva, Ik huw op 25 maart en onze uitnodigingen zijn begin februari vertrokken. Dus een 7-tal weken voor onze huwelijksdatum. Het blijkt één of andere ongeschreven etiquette regel te zijn dat je je uitnodiging 8 à 6 weken van te voren verstuurd. Ik denk niet dat je je druk hoeft te maken over te vroeg versturen, ik kan nu al een lijstje maken van mensen die niet zullen antwoorden gewoon omdat ze zo verstrooid zijn en dat heeft niets te maken met timing. groetjes ine
Hallo,Wij trouwen op 3 juni (een dagje na jullie dus) en hebben dit weekend ons drukwerk gekozen. We plannen om dit halverwege april aan de genodigden te versturen.
Hoi,Der normale gang van zaken is tussen de 6 à 8 weken.Wij trouwen op 11 augustus en versturen onze uitnodigingen begin juni!Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl