Terug naar overzicht
ikke! Moet jij nog veel regelen? Ik heb het gevoel dat bij ons al heel veel rond is, en dak me niet meer te veel zorgen moet maken. Maar net dat doet me dan stressen dat ik zeker zaken zal vergeten...
Hey Imke, Ik heb mijn bruidsjurk, mijn toekomstige zijn kostuum, ben volop bezig met de misboekjes, de uitnodigingen zijn op komst. Ik vind dat ik ook al veel deed maar ook het gevoel van oh jee, ik wil dit en dat nog in orde..en liefst zo vlug mogelijk...
wij trouwen net voor jullie op 2 oktober. heb gisteren mooie bruidsjuweeltjes besteld. joepie weer iets minder om te stressen. was het al maar zo ver. alleen dan is de zomer weer voorbij he. ik ben aan t hopen dat het in oktober ook nog goed weer zal zijn. groetjes
hey Angela, ik hoop het ook hoor dat we nog mooi weer zullen hebben. Zolang het niet regent ben ik al tevreden. Heb je ook al kriebels? Is alles al klaar bij jullie? Groetjes
ja. ik kijk er zeker naar uit. mijn vriend moet nog voor zen kleren gaan zien. mijn jurk wordt door een collega gemaakt en een andere collega maakt een bruidssjaal.Voor men bruidsboeket moet ik nog gaan zien en dan voor men zoon nog kleren gaan halen. onze dochter heeft kleedjes van c&a. En nog schoenen voor iedereen en dan is alles in orde denk ik.
Hallo, Wij trouwen een weekje na jullie :-) Waarom woude jullie in Oktober trouwen? Er zijn veel mensen die tegen mij zeide van ' bah in de herfst? dan moete we dichte schoenen aandoen' haha zo van die commentare. Maar iedereen trouwt al in de zomer en ik wou eens iets anders + als het 30° was zou ik er ook niet van genieten hoor. Ik heb al veel geregeld en gedaan en toch kan ik er nog elke dag mee bezig zijn ... rondsurfen op het internet, dan kom ik weer vanalles tegen was ik wil of kan doen... erg eh :-) ligt dat nu aan mij of zijn er nog zo van die gekke :-) ? Wat is er allemaal al klaar: (help me als ik iets ben vergeten :-) ) - Versiering van de zaal: alles gekocht/ besteld - Ringen besteld - misboekje af, ringkussentje is in aantocht - Gemeentehuis alles geregeld en betaald - uitnodigingen zijn er en hier en daar al uitgedeeld - Mijn kleed hangt ookal een paar maandjes klaar maar moet nog precies op maat genomen worden, dit doen ze 3weken van te vore. - Hij is samen met mens zus voor zijn kleren bezig - kaars is besteld - bedankjes liggen klaar, het deel potjes moet nog gevuld worden met mini pralines en het lint + kaartje moet er nog aangemaakt worden maar lint is besteld - lint voor rond de auto antennes ligt er - Trouwvervoer is geregeld ( zijn geuitge rijdt in zijne dodge caliber) - bloemist is ookal op de hoogte - Mijn juwelen zijn ookal gekocht, met ne witte parel van Nona (zooo mooi) Ik weet het zelf al niet meer :-) Schiet er u nog iets te binnen? hihi Let me know! Hoe staan de zaken daar? Kan ik misschien nog inspiratie opdoen :-) Groetjes Evie
Angela en Evie, mijn dochter haar kleedje komt uit JBC, uit de communiecollectie. Want voor oktober is dat anders moeilijk te vinden hé. Schoenen die zijn bij ons alle drie in orde en mijn vriend heeft ook zijn kostuum. Onze trouwringen moeten we nog eens gaan passen (zijn op maat gemaakt bij Fede Di Oro in Izegem), ik half augustus een pas voor mijn kleed. De misboekjes zijn bijna af, voor bloemen heb ik eerlijk gezegd nog niet echt gekeken. Heb nog effkes tijd en langs de andere kant zou ik graag al alles gedaan hebben. Mijn uitnodigingen maakte ik zelf via vistaprint en die zouden volgende week moeten toekomen. Eind augustus sturen we die dan op.En Evie, jij bent écht aan het stressen, hihi.. grtjs
WIJ TROUWEN IN OKTOBER OMDAT HET NET DAN MIJN VERJAARDAG IS EN OMDAT IK OOK DIE DAG GEVRAAGD BEN OM TE TROUWEN.
Hallo, Wij trouwen eigenlijk in oktober omdat onze feestzaal enkel dan nog beschikbaar was :-) Anders zou het september geworden zijn denk ik... Onze ringen moeten wij ook nog gaan passen bij fede di oro (geen flauw benul wanneer dit zal zijn!) Uitnodigingen zijn we nu in elkaar aan het steken en enveloppen volop aan het schrijven. Zouden deze midden augustus willen opsturen. Volgende week eens gaan zien achter haaraccessoire en lingerie, dat is het enige dat ik nog ontbreek. Ventje enkel nog een riem... Voor de bedankjes zijn we nog op zoek naar kleine potjes en mini-mercietjes, deze blijken moeilijk te vinden. Binnen 3 weken nog eens mijn kleedje gaan passen! Eindelijk, ik zie er naar uit, is al van november geleden!! Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen. Imke
haha ik stressen ;-) komt door de fijne schoonfamilie die me constant op men paard jagen. :-) Ik wil gewoon geregeld hebben in men verlof (nu dus :-) 3weken) ... Op naar de volgende 83 dagen ;-)