Terug naar overzicht
Wij hebben onze kaars hier besteld http://www.waxartstudio.com stipte levering en heel goed ingepakt!
in scherpeheuvel hebben wij onze kaars gehaald ook heel mooi met onze namen en de datum erop
Wij zijn ook in scherpenheuvel geweest! En echt wel mooie kaarsen van heel sober tot heel modern! Echt eens gaan kijken zou ik zeggen!
Wij hebben de onze op kaarsengieterij.be besteld. We zijn ook nog aan het wachten tot ze aankomt :-) maar dat kon tot 4weken duren... Groetjes Evie Btw. Jullie trouwen een weekje voor ons, hoe staat het met jullie voorbereiding? Zijn jullie al met de uitnodiging verdelen enz bezig? Altijd fijn om dit zo van iemand anders te horen :-)
Evie, wij hadden ook zoiets van..velen trouwen in de zomer..wij nemen het wat later..september is nog wat de aanloop van het nieuwe schooljaar, en dan 9 oktober leek ons leuk omdat mijn vriendin en schoonmama verjaren op 10 oktober
Bedankt voor de reacties! Ik ga eventjes surfen op de genoemde sites. grtjs
Wij hebben de onze ook op de website van de kaarsengieterij in Brugge besteld. Je moet wel vrij lang wachten, want ze krijgen veel bestellingen. Ik heb halverwege juni besteld en hij zal 30 juli klaar zijn. Dus best iets dat je niet last minute doet!
Hoi, Wij hebben onze kaars besteld bij de Kaarskesprocessie in Lummen. Hele goede service en veel keuze en betaalbaar! veel succes nog! Groetjes Inge
Ik heb mijn kaars in de hema gekocht en daar plak ik gouden stickertjes op met onze naam en datum, ook heel mooi en goedkoop :)
Wij hebben onze kaars gehaald in candle en co te Mechelen. Zeer toffe dame die helpt in de winkel :-) Veel succes!
Wij hebben onze huwelijkskaars laten maken in Sint-Niklaas. http://www.derozepatio.be/kaarsen/huwelijkskaarsen-trou... Je kan de kaars via internet bestellen en via de post laten leveren, maar wij wilden alles toch eerst even met eigen ogen zien en zijn er dus even naartoe gereden. Heel leuk winkeltje met heel veel keuze (meer dan op de website staat). Omdat het op het ogenblik dat wij er waren niet zo druk was, hebben ze onze kaars meteen gemaakt. Even gezellig op een terrasje iets gaan drinken en we kregen ze meteen mee.En we zijn echt in de wolken van onze kaars!
Wij gaan onze kaars laten maken door Dom Daniel in Dendermonde...die heeft ook de doopkaars van ons dochtertje gemaakt en ze zijn ronduit prachtig!
Onze huwelijkskaars zal gemaakt worden in de abdij OLV Nazareth in Brecht, mijn schoonouders wonen daar niet ver van en de doopkaars van ons dochtertje kwam ook van daar.
Wij hebben onze kaars besteld in de kaarsengieterij in Brugge. Ik heb ook gehoord van de lange wachttijden maar ik denk dat ze gewoon kijken naar je huwelijksdatum. Ik heb ze pas vorige week besteld en trouw zaterdag en ze hebben net mail gestuurd dat ze dinsdag aankomt. Daar heb je enorm veel keuze!
Wij hebben onze kaars besteld bij Acanthus in Zandhoven. En ze is prachtig.
Je priester kan er voor zorgen of via de candle shop in Brugge ... veel keuze uit verschillende modellen.
Hallo nog eens, allen bedankt voor de reacties. Heb al op verschillende sites gekeken. De kaarsengieterij vind ik persoonlijk een stuk duurder dan de anderen. De roze patio in St-Niklaas ziet er echt wel mijn ding uit.
leuke ontwerpen en goede servicewww.kaars-met-foto.be