Terug naar overzicht
Wat leuk eens die jurk klaarhangt hé! Kan het me best voorstellen. Ik heb nog niet eens mijn eerste pas gehad en begin stilletjesaan te stressen... Nu alles zo goed als geregeld is ben ik oo k wel bang daarna spijt te hebben dat het voorbij is. Ik had dit bij de geboortes van mn dochtertjes ook achteraf. Maar wij vrouwen vinden heus wel iets nieuws om ons in vast te bijten!! x Kitty
Tis inderdaad leuk! En wacht maar zodra die eerste pas komt gaat inderdaad dan snel maar zoals je zegt wij vinden heuswel iets anders zo zijn we! Hihi gewoon genieten van elke seconde is de boodschap en dat doe ik dan ook jij ook doen zou ik zeggen! Groetjes x angelique x
Hallo, De laatste pas is inderdaad leuk, dan komt het wel heel dicht bij. Ik kan nu niet meer wachten tot de grote dag daar is. Mijn verloofde is meer stressy dan ik :-) Groetjes marijke
Hey, Ik heb zaterdag mijn laatste pasbeurt en ja ik krijg ook stilaan zenuwen. Het gaat dan écht wel dichtbij zijn. Aan mijn verloofde is nog niks te merken. Die is nog altijd zijn kalme zelve. Ben eens curieus of da nog gaat veranderen . Groetjes, ilse