Terug naar overzicht
Viel de prijs mee als je dat bij de bakker bestelt? Wij gaan waarschijnlijk bestellen via bruidstaart.net en dan zou het voor 150 personen toch rond de 600 euro zitten ongeveer.
Hey Claudia, wij doen dat in de zaal zelf. 2,7 euro per persoon betalen wij voor de bruidstaart. als je de taart wilt bestellen dan zou ik ook eens kijken bij de koekjesfee in hasselt (als je dit in google intypt vindt je het wel) die heeft ehct juweeltjes, maar gaat misschien iets duurder uitvallen. Maar wij mochten geen andere bakker die laten maken. groetjes sofie
Hey, Wij gaan voor een 4-delige staander met bovenop een dubbele aardbeibavarois en daaronder nog 3 lagen chocolade en citroen-cupcakes aangezien we met een party zitten en niet iedereen een stoel heeft. We kiezen geen ventjes. Onze taart is strak wit en wordt versierd met kleine roze gerbera's die overal in terugkomen. De cupcakes zijn wit en zwart en dragen dezelfde versiering. We kozen speciaal om geen marsepein te gebruiken want dat bleef bij onze kindjes hun vejaardagen steeds achter op de bordjes... Een hobbybakster doet dit voor ons voor de prijs van 16O euro voor taart voor 30p. en 50 cupcakes. Ik vondt haar via de taartenfee en ze is dolenthousiast dit voor ons te mogen doen :) x Kitty
Wij hebben geen bruidstaart omdat we al een dessertbuffet hebben.. en anders gaat het te veel worden..
Wij hadden een bruidstaart met allemaal lagen op elkaar, ik geloof dat het er een stuk of 6 waren, van bij Petit Gateau (moet maar es zien op de website)... Superlekker en normale prijzen...