Terug naar overzicht
Dag Dominique, ik kan zeker begrijpen dat je je zorgen maakt, voor "ons" is het het belangrijkste wat op het programma staat dit is echter niet voor iedereen zo. Zowiezo voor iedereen goed doen is niet mogelijk, het is jammer dat ook niet voor één dagje de meningsverschillen opzij gezet kunnen worden maar daar kunnen jullie ook niets aan doen he ! Probeer toch zoveel als mogelijk te genieten van alle andere zaken die jullie eventueel nog dienen te regelen zodat het echt jullie dag kan zijn op 17/09! veel sterkte nog, groetjes, Ann
Als heel de wereld nu gewoon maar eens overeen kwam hé! Bij ons moeten we mijn schoonvader van de rest van mijn vriends familie gescheiden houden. Het blijft natuurlijk zijn vader. Dus komt hij naar de ceremonie en middaglunch, maar niet naar de party 's avonds. Ik ben al blij dat hij het begrijpt... Je hoort hier veel dat je je der zelf niets moet van aantrekken, maar eerlijk gezegd ging ik liever op zoek naar een tussenoplossing dan mensen niet te zien op mijn favoriete dag. Het gaat hier dan wel niet over een banaal geschil, maar een fikse ruzie waarbij de ene partij zelfs ziek wordt om de andere onder ogen te moeten komen. De hulpverlener in mij kan dit niet even negeren. Hoe dan ook het blijft een moeilijke opgave. Succes ermee. En wat je vader betreft: misschien valt het nog wel mee wanneer hij overrompeld wordt door zijn dochter die trouwt! Kitty
Hoi, mijn ouders zijn nog aan het scheiden en mijn moeder wil helemaal niet vriendelijk zijn tegen mijn vader. Ik heb met beiden evenveel contact omdat ik geen kant wil kiezen. Bij het huwelijk zijn ze beiden uitgenodigd en als er één van de twee niet wil komen, dan is dat maar zo. Het is ons huwelijk en ons feest en die dag staat in het teken van ons wensen. Dus nodig uit wie je zelf wil en denk aan jezelf!
Hoi allemaal bedankt voor de reacties het doet deugd te weten dat ik zo mag reageren want in mijn binneste was ik ook bezig het is onze dag maar toch zal het een punt blijven die we nu wat meeslepen. toch bedankt
Blijkbaar vinden die mensen hun ruzie belangrijker dan jullie mooiste dag mee beleven... dat weet je dan ook weer! Zo leer je je vrienden kennen... Veel sterkte!
hey, dominique ik begrijp je heel goed , wij zitten ook namelijk met zo een probleem, bij de uitnodigingen vroegen ze wie komt er, dan waren er reacties van als die komen komen wij niet enzo. wij hebben gezegd de mensen die wij graag hebben vragen we , en als ze onderling niet overeen komen vind ik het zielig dat ze onze dag gaan verknoeien. dus beslissen wij als ze ruzie moesten maken , het maakt niet uit wie , ga ik vriendelijk vragen het feest te verlaten. want mensen die zoiets doen op een huwelijk zijn niet waard er aanwezig te zijn. wij trouwen 31/7/2010 dus dat is kort bij . alvast veel sterkte en probeer er niet aan te denken .