TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
katrien
1-10-2010
|
24-7-2010 12:39:35
Hey,
Ceremoniemeester luc beernaert,super!
Wij hebben hem ook genomen.
Hij is van ichtegem,en is ook niet duur :-)
xxxx
|
|
Prisca
15-5-2010
|
24-7-2010 12:40:12
hallo lisa, proficiat met je verloving!
Voor een goede fotograaf kan ik www.natwork.be aanraden en als je foto's wil zien moet je maar eens een prive berichtje sturen met je e-mail adres. Verder hadden wij als ceremoniemeester www.ceremoniemarchant.be (deze is wel van oost-vlaanderen, merelbeke). ook hiervan waren wij super tevreden want wij hadden oorspronkelijk een andere ceremoniemeester en maar die had de dag ervoor zijn voet verstuikt en belde af, maar had deze wel kunnen regelen ter vervanging, ik ben dan de avond ervoor nog even naar merelbeke gereden om alles af te spreken en het was perfect!
Groetjes Prisca
|
|
Stefanie
27-8-2010
|
24-7-2010 12:42:46
Hey,
Wij zijn van Brugge.
ceremoniemeester: Patrick Schoonbaert (Assebroek), bij hem hebben we ook een oldtimerbus geboekt
fotograaf: Jan Darthet (Sint-Andries)
feestzaal: 't Gravenhof Torhout
live muziek in kerk: Peter Keereman en Corina Braemt (Zedelgem)
veel voorbereidingsplezier! Stuur gerust een berichtje mocht je meer info willen!
|
|
Marijke
30-7-2010
|
24-7-2010 15:51:43
Hallo,
Wij gaan trouwen in salons de vrede.
Voor vervoer hebben wij hummer Limo
Groetjes
|
|
Ellen
14-8-2010
|
26-7-2010 12:57:47
Hey,
Ik ben van Roeselare.
Onze ceremonie meester is Jackie Vandecandelaere uit Passendale. Hele lieve man, die je 1000 keer mag emailen of bellen, hij helpt je altijd en met alles! prijs 175euro en zijn wagens 140euro per wagen
Onze fotograaf is Tom De Snoeck ook uit Roeselare. Google, Unitas fotos.
2000 euro voor de hele dag tat aan de openigsdans en je krijgt er 2 grote albums bij.
Muziek voor de kerk is door Pieter Vyncke, zeer goede vriend van me die ook Opera's en dergelijke zingt. Hij vraagt 150euro. Pieter@sofimo.be Hij brengt voor ons nog een zangeres mee die prachtig zingt! Krijg er kippevel van en Brecht Degrijse voor piano en/og orgel.
Als je nog vragen hebt, aarzel niet te mailen naar usabelg@hotmail.com
Wij trouwen op 14 augustus in de kerk van Rumbeke ... je kan eens komen luisteren eventueel. :-)
Groetjes,
Ellen
|
|
Stefanie
14-11-2009
|
28-8-2010 14:04:53
Hoi Lisa,
In vorige reacties kreeg je al wat tips voor... van alles, maar ik heb nog een andere tip voor jou wat ik persoonlijk wel leuk vond. Wij kozen ervoor om tijdens ons avondfeest beroep te doen op een babbelbox (meer info: ypcs.be/be-a-star , ze zijn van Roeselare), hierop kunnen de gasten een persoonlijke boodschap inspreken ipv een schriftelijk gastenboek.
Groetjes
Stefanie
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|