TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
20-8-2011
|
24-7-2010 14:50:14
Hoi,
Ik ben mijn trouwkleed gaan kiezen met mijn schoonzus en nicht. En nu ga ik nog eens terug met mijn moeder en schoonmoeder.
Maar ik zou zeggen neem haar mee, één persoon meer of minder zal ni veel maken. En dan nog het is jouw kleed, jouw dag en jij bent de klant.
Succes in ieder geval met je kleed!
grtjs
Sara
|
|
Ann
11-9-2010
|
24-7-2010 15:35:04
Hallo, mijn moeder en schoonmoeder waren bij mij mee om mijn trouwkleed te kiezen. Denk echt niet dat ze in de winkel een probleem ervan zullen maken hoor als er 3 toeschouwers zijn , gewoon doen zou k zeggen. Groetjes en veel plezier in je zoektocht naar hét kleed Ann
|
|
Marijke
30-7-2010
|
24-7-2010 15:42:20
Hallo,
Ik ben ook gaan kiezen met mijn moeder, zus en schoonmoeder.
Dit was helemaal geen probleem voor de winkel.
Groetjes en veel pasplezier
Marijke
|
|
imke
9-10-2010
|
24-7-2010 16:07:38
Hallo,
Ik ben eveneens gaan kiezen met moeder, schoonmoeder en zus!
Ze maakten er geen enkel probleem van en vonden dit zelfs super lief dat ze allemaal mee mochten! Dit was zo in de 2 winkels waar ik ben geweest...
|
|
Véronique
31-7-2009
|
24-7-2010 16:36:29
Aangezien jij dit zelf wil, gewoon doen!
|
|
Maaike
16-4-2011
|
24-7-2010 16:48:59
Bij mij waren er ook 3 mensen mee: moeder, zus en getuige (beste vriendin). Bij de eerste pas zullen we zelfs met 4 zijn, aangezien mijn jongste zusje moest leren voor haar examens wanneer ik mijn kleed ging kiezen. De meeste winkels maken er geen probleem van denk ik, de klant is nog altijd koning!
Groetjes
Maaike
|
|
Evie
16-10-2010
|
24-7-2010 17:12:54
Hoi wij waren zelfs met 5 hihi :-) Men mama, zus, nicht, tante en ikzelf :-)
We hebben ons echt ziek gelachen!
Dus ... pak zo veel mensen mee als je zelf wil :-)
|
|
Caroline
4-9-2010
|
24-7-2010 19:35:11
ik ben ook met 3 mensen geweest: mij ma, schoonma en getuige.
Ik stond er zelfs op dat mijn toekomstige zijn mama meeging aangezien zij voor mijn kleed betaalt. Zelf heeft ze nooit een echte trouwfeest gehad en ze had dat dus altijd gezegd dat haar schoondochter een kleed kreeg. Het is leuk geweest tijdens het passen!
|
|
Sarah
28-8-2010
|
25-7-2010 11:20:52
Ik heb mijn ouders en zus meegenomen, dus wij waren er ook met 4. Van mijn schoonfamilie heb ik niemand meegenomen, omdat ik toch vind dat zij mijn kleed tot op de dag zelf niet mogen zien. Geeft op zich ook wel grappig (nieuwsgierige) reacties!
|
|
Sylvie
11-9-2010
|
25-7-2010 17:04:26
Voor het kiezen en de eerste pas had ik enkel mijn schoonzus mee maar volgende week moet ik gaan voor de tweede pas en dan komt mijn moeder mee (want die wou mijn kleed toch graag op voorhand zien) en mijn andere schoonzus ook mee (want zij gaat mij 's morgens helpen met aankleden) en de eerste schoonzus komt ook mee want zij moet zien hoe je mijn sleep vastmaakt later op de avond! je moet toch kunnen rondlopen in die bruidswinkels dus zowiezo hebben ze zeer ruime paskamers!! Daar kan zeker al dat volk binnen
|
|
Peggy
13-8-2010
|
25-7-2010 17:33:13
je doet waar je u zelf goed bij vind maar hoe meer mensen je meeneemt hoe meer verschillende meningen je gaat krijgen wat schoon en wat niet schoon is dat je op den duur begint te twijfelen. ik had gewoon mijn schoonzus mee. Een vriendin van mij heeft zo eens 5u vandoen gehad om haar kleed te kiezen omdat ze met 3 en zij bij gingen gaan kiezen..
|
|
Tinne
10-9-2010
|
26-7-2010 8:31:27
Ik ben gaan kiezen met mijn moeder en broertje.
De schoonmoeder zal meegaan met de eerste pas.
|
|
Jessica
5-11-2010
|
26-7-2010 12:02:38
Hoi,
Ik zal hier eens even de kroon spannen...wij konden maar net in de auto!
Mijn moeder, schoonmoeder, mijn getuige, mijn oma en ik! Gezellig toch en leuk zoveel meningen...en ja, we werden het allemaal eens voor DE droomjurk!
|
|
ilse
7-8-2010
|
26-7-2010 12:23:56
Hey Claudia,
Ik had ook 3 mensen bij: mijn moeder, mijn tweelingzusje (die uiteraard ook mijn getuige is) en....... mijn verloofde .
Moet zeggen dat ze daar geen enkel probleem van maken.
Al moet ik wel zeggen dat in sommige winkels de verloofde wel een beetje buitengekeken wordt, dat zijn ze blijkbaar niet altijd gewoon en toch zeker niet als die ook duidelijk zijn mening zegt
Maar het was supertof en keiplezant.
Echt waar neem gerust zoveel volk je mee als je wil en maak er een gezellig dagje van.
Groetjes,
ilse
|
|
joke
1-8-2009
|
26-7-2010 13:34:23
hey,
bij mij is ook mijn schoonmoeder meegegaan om exact dezelfde reden als jij aangeeft. Ik had dus twee "bewonderaars" bij en dat is toch ook wel plezanter voor diegene die meegaat. anders moet zij alleen op een stoeltje moet zitten terwijl jij je staat om te kleden in het pashokje.
Ik denk dat drie personen zeker niet teveel is, wat is nu eentje meer of minder! succes met het kiezen!
groetjes,
joke
|
|
joke
1-8-2009
|
26-7-2010 13:34:46
PS klant is koning :)
|
|
Sarah
11-12-2010
|
26-7-2010 14:10:08
Hellow,
Ik had moeder, getuige en schoonmoeder mee. Is super goed meegevallen! Ze deden me helemaal niet twijfelen, maar net de knoop wat eenvoudiger doorhakken. Want ze waren alle drie enthousiast over het gekozen kleed en dat maakte het voor mij een pak eenvoudiger. (Ik ben nogal een twijfelbees.) Gezien mijn mama en getuige nogal introvert zijn, was ik trouwens heel blij dat mijn extraverte schoonmama mee was. Ik zou het zonder haar enthousiasme vele minder leuk gevonden hebben. Gewoon doen dus!
Succes!
Groetjes, Sarah
|
|
Ann
6-8-2010
|
27-7-2010 15:09:55
Hallo,
bij mij was mijn mama, mijn verloofde en mijn zoontje mee om te kiezen. Ik heb zelf de knoop doorgehakt want ze vonden een paar kleedjes mooi. Ik voelde het wouw effect met dat ene kleed en die is het geworden. Mijn zoon zei: Mama is heel mooi met dat kleed, wanneer gaan we trouwen???
dus, neem mee wie je wil. Plaats genoeg!
Groetjes
Ann
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|