Terug naar overzicht
Hallo, Wij trouwen ook enkel voor de wet op een zaterdag, eveneens om 11u. Onze dagplanning ziet er bijna identiek uit! Ook om 16-18u receptien, maar dan eten we een voorgerechtje met nonkels en tantes waardoor avondfeest met verwelkoming begint om 19u... Voor de rest is alles identiek!
wij trouwen ook voor de wet, op een zaterdag maar wij hebben het anders, want wij hebben geen tijd na de wet voor foto's te trekken op verplaatsing :) 'smorgens ook kapper komt thuis enzo (familie) om 11u30 foto's trekken op verplaatsing achteraf nog foto's trekken met de bruidskindjes in de tuin.. 14u30 trouwen we voor de wet en dan is het receptie van 15u30 tot 17u30 bij mijn ouders thuis.. en dan moeten we om 18u in de zaal zijn voor nog een kleine receptie daar van een half uurtje.. dus dan moeten we vertrekken om 17u45.. ik hoop dat ik je wat tips heb kunnen geven.
bij ons is het receptie van 17u tot 18u30 en dan is het om 19u receptie voor de gasten die blijven op het avondfeest
Hoi Jolien, Hier nog een bruidje van maart 2011! (26/03/2011) Jouw dagplanning ziet er heel goed uit, wij trouwen ook enkel voor de wet, geven ook receptie en avondfeest. Ik zit ook al enkele dagen te tobben over de dagplanning...Die van jou had ik ook zo al in gedachte, maar wat doet jouw "suite" tussen 13u en 15u, terwijl jullie weg zijn foor foto's? Alvast bednakt voor de hulp! groetjes Leen
Hoi Leen, Onze ouders en zussen blijven gewoon bij ons thuis denk ik. We hebben familie die van ver moet komen (Limburg naar West-Vl) en die waarschijnlijk naar de wet zullen komen. Die zullen dan tussenin wat hun plan moeten trekken denk ik :-) Het is nogal ondoenbaar om voor iedereen iets te voorzien tussenin. Succes ! Groetjes Jolien