Nu Online
Momenteel zijn er 496 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagplanning

24-7-2010 15:57:47
Hoi bruidjes !

Even een praktisch vraagje: wij trouwen enkel voor de wet (zaterdagmorgen 11u) en geven 's avonds een avondfeest met receptie vooraf. Iemand tips of ideetjes voor de dagplanning ? Rond wanneer start men meestal met de receptie ?

Ik dacht zoiets:
-'s morgens: opstaan, kapper, make-up, ...
- 11u stadhuis
- 12u lunch met ouders en zussen
- 13u - 15u: foto's
- 16u - 18u: receptie
- 18u30 avondfeest

Of zit ik er helemaal naast qua uren van receptie en feest ? Alle tips welkom !

Groetjes Jolien

Jolien
5-3-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 794

imke
9-10-2010
 Meld misbruik24-7-2010 16:04:22

Hallo,

Wij trouwen ook enkel voor de wet op een zaterdag, eveneens om 11u. Onze dagplanning ziet er bijna identiek uit! Ook om 16-18u receptien, maar dan eten we een voorgerechtje met nonkels en tantes waardoor avondfeest met verwelkoming begint om 19u... Voor de rest is alles identiek!

sarah
7-8-2010
 Meld misbruik24-7-2010 19:53:47

wij trouwen ook voor de wet, op een zaterdag

maar wij hebben het anders, want wij hebben geen tijd na de wet voor foto's te trekken op verplaatsing :)
'smorgens ook kapper komt thuis enzo (familie)
om 11u30 foto's trekken op verplaatsing
achteraf nog foto's trekken met de bruidskindjes in de tuin..
14u30 trouwen we voor de wet
en dan is het receptie van 15u30 tot 17u30 bij mijn ouders thuis..

en dan moeten we om 18u in de zaal zijn voor nog een kleine receptie daar van een half uurtje..
dus dan moeten we vertrekken om 17u45..

ik hoop dat ik je wat tips heb kunnen geven.

Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik25-7-2010 17:29:53

bij ons is het receptie van 17u tot 18u30 en dan is het om 19u receptie voor de gasten die blijven op het avondfeest

leen
26-3-2011
 Meld misbruik12-8-2010 22:32:57

Hoi Jolien,
Hier nog een bruidje van maart 2011! (26/03/2011)
Jouw dagplanning ziet er heel goed uit, wij trouwen ook enkel voor de wet, geven ook receptie en avondfeest. Ik zit ook al enkele dagen te tobben over de dagplanning...Die van jou had ik ook zo al in gedachte, maar wat doet jouw "suite" tussen 13u en 15u, terwijl jullie weg zijn foor foto's?

Alvast bednakt voor de hulp!
groetjes
Leen

Jolien
5-3-2011
 Meld misbruik13-8-2010 9:56:16

Hoi Leen,

Onze ouders en zussen blijven gewoon bij ons thuis denk ik. We hebben familie die van ver moet komen (Limburg naar West-Vl) en die waarschijnlijk naar de wet zullen komen. Die zullen dan tussenin wat hun plan moeten trekken denk ik :-) Het is nogal ondoenbaar om voor iedereen iets te voorzien tussenin.

Succes !

Groetjes Jolien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...