Nu Online
Momenteel zijn er 550 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje van onze trouwdag

24-7-2010 16:20:26
Aangezien ik veel gelezen heb op deze site vanaf onze verloving en er veel bruikbare tips heb gekregen, zal ik van onze trouw ook een verslagje geven.
We zijn op 29 mei getrouwd en het was een prachtige dag.
De zenuwen vielen eigenlijk echt goed mee en ik heb vanaf het begin tot het einde genoten van onze dag.
De make-up laten doen, kapster en dan de trotse (en emotionele) blik van mijn vader toen hij mij zag...
Christof kwam mij ophalen met de cabrio en zo zijn we ook naar het gemeentehuis gereden, het was stralend weer.
We zijn enkel voor de wet getrouwd, maar hadden wel zelf een viering opgemaakt voor in het gemeentehuis met teksten en muziek. Iedereen vond dit wel heel goed gedaan, het ging er ook heel ongedwongen aan toe. We hebben dan op verschillende plaatsen foto's genomen. Dit was niet gemakkelijk, maar onze fotograaf heeft dit perfect georganiseerd. De foto's was soms nogal hectisch, maar het resultaat is prachtig! Onze fotograaf had ik via dit forum gevonden, nl. Thierry van Fotomoment en daar hebben we geen moment spijt van gehad. Iedereen zei dat je echt voelt dat hij gepassioneerd is door de fotografie en dat blijkt zeker uit de foto's.
We hadden thuis nog een kleine receptie voor de buren en ontdekten toen ook dat ons huis volgestrooid was met isomobolletjes.
Ons avondfeest was in de Kapelhoeven. Het eten was heel lekker en de helft van onze gasten hadden we ook uitgenodigd om nog een dessert mee te komen eten.
Toen is het feest begonnen met onze openingsdans en is het feest losgebarsten. De dansvloer heeft altijd goed vol gestaan, dus het was een heel geslaagd feest.
Als je een idee wil hebben van onze dag, er staat een filmpje met foto's online: http://www.fotomomenten.be/kimenchristof/
Ik zou iedereen willen aanraden, geniet van je dag. Voordien hadden ze mij gezegd dat je toch niet voluit kan meefeesten omdat je zoveel mensen moet kussen, bij iedereen even moet staan,...
Ik vond het helemaal niet erg zoveel kussen te moeten geven. Voor de rest heb ik me weinig aangetrokken van wat normaal moet en heb ik mezelf gewoon kei goe geamuseerd.

Groetjes

Kim

Kim
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2071

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-7-2010 16:32:34

Heel mooi! Proficiat!!!

angela
2-10-2010
 Meld misbruik24-7-2010 17:52:39

Mooie foto's. Van harte gefeliciteerd

Katrien
25-9-2010
 Meld misbruik24-7-2010 19:50:12

Heel erg mooi! Proficiat!

inge
20-8-2011
 Meld misbruik24-7-2010 23:46:43

Hoi Kim,
Eerst en vooral een dikke proficiat.
Wij trouwen ook enkel voor de wet en willen ook een persoonlijke touch geven aan het gemeentehuis. Hoe hebben jullie dit gedaan? Heb je mss een boekje van jou viering, zou je dit dan eventueel kunnen doormailen? Wingethepooh@hotmail.com
Alvast bedankt

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik25-7-2010 22:19:43

Proficiat !!! De foto's zijn inderdaad prachtig !!!

tacha
23-7-2011
 Meld misbruik27-7-2010 10:35:51

heel mooie reportage
en die ijskar is ook wel origineel
een dikke proficiat

ann
2-7-2011
 Meld misbruik3-9-2010 14:42:03

mooi!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info