Terug naar overzicht
Ook zo'n makkelijke verloofde?! De mijne is ook zo :) "regel jij maar alles, jij kent daar meer van dan ik! "
ja venten he!, Mijn verloofde is ook zo, ik heb alles geregeld maar hij zal dan niet moeten zeggen dat er iets niet goed is!
Mijn verloofde is ook een beetje zo. Hij helpt wel, maar toch ben ik meestal degene die alles vastlegt enzo... Mannen hé :)
Mijn man heeft 2 dingen helemaal alleen moeten doen: het aanzoek en mijn bruidsboeket... Al de rest was voor mij... :-) Overal zowat hetzelfde, dus!
Ik vind dat eigenlijk niet erg ;-) zo genieten om alles te regelen, ik kijk rond, maar we bespreken en bezoeken alles wel samen
De mijne is ook zo, hij noemt me Bridezilla... omdat ik nu al alles begin te regelen... Is dat nu echt zo raar?? Nee toch, ze hebben mij altijd gezegd een dik jaar op voorhand beginnen, of ben ik nu echt zo verkeerd? Maar ik mag niet klagen, want hij is wel aan onze huwelijkssite aan het werken. Grtjs Sara
allemaal dezelfde, inderdaad :D Ik hoop alsnog veel hulp te krijgen, want ik zie er eerlijk gezegd geen begin aan.. Groetjes, Nele