Terug naar overzicht
Hallo, Mijn vriend en ik zullen onze gasten even toe spreken voordat we aan tafel gaan. We hebben ook eens aan de papa's gevraagd, maar zij vonden het niet nodig dat zijn ook nog een speech gingen houden. Die van ons zal ook wel vrij kort zijn: gasten bedanken voor het komen, smakelijk eten wensen en hen vertellen dat ze er een plezierige en toffe avond van mogen maken. Veel succes nog! groetjes Inge
Hey Sarah, Wij gaan ook na het binnenkomen van de zaal even "speechen". Weet ook niet of mijn papa iets heeft voorbereid, maar tussen de verschillende gangen door kan dat ook nog wel lukken. Dat zal wel allemaal op zijn plaats vallen. je kan ook met de zaal even kijken wat wanneer zou kunnen, kunnen zij daar ook met het opdienen van het eten mee rekening houden. Fijn nog een 28 augustus-bruidje tegen te komen groetjes sofie
Wij deden dat ook net nadat we binnenkwamen in de zaal (dus net voor het voorgerecht). Zo kan je iedereen nog eens welkom heten, mensen bedanken en smakelijk eten wensen. Mijn papa speechete ook niet, maar wij waren onlangs op een trouwfeest waar de peter en de getuige van de bruidegom nog een woordje wilden zeggen. Zij deden dat telkens na de soep en na het hoofdgerecht. Hou het wel kort! Soms worden daar dan hele verhalen verteld waar écht niemand iets aan heeft...
Wij zijn onlangs gehuwd, en ik heb de speech gehouden. Mijn vriend is enorm zenuwachtig om voor veel volk te spreken, en ik wilde hem geen extra stress bezorgen. Veel succes!
Iemand nog tips voor een speech? Die mag je zeker mailen naar htrouw2010@hotmail.com Ik ben wanhopig op zoek!