Nu Online
Momenteel zijn er 622 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke muziek bij binne komen van de feestzaal en bij het aansnijden huwelijkstaart?

24-7-2010 23:16:29
Hoi,

Met nog 27 dagen op de teller begint het allemaal serieus kortbij te komen.
Qua planning zitten we goed op schema, maar we moeten enkel nog 2 liedjes hebben:
eentje dat er gedraaid zal worden als we de feestzaal binnen komen en de gasten al allemaal aanwezig zijn
eentje bij het aanbrengen en het aansnijden van de bruidstaaart.....
Mijn vriend houdt niet zo van die traditionele liedjes: zoals Le lac du Connemara en het klassieke tromgeroffel....
Wie heeft er nog andere ideeën?
Alvast mercikes !
Groetjes
Inge

inge
21-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2786

Anne
7-8-2009
 Meld misbruik25-7-2010 12:39:12

Heeft jullie DJ geen voorstellen? Hij zou daar toch meer ervaring mee hebben zou ik denken. Vraag het eens, wie weet welke leuke liedjes heeft hij nog in petto.

grtjs
Anne

Adelheid
7-8-2010
 Meld misbruik25-7-2010 12:52:18

Hey,
wij doen het ook niet op de traditionele manier. Maar mijn vriend zijn ouders zijn boeren en we laten dan het liedje afspelen van guus kom naar huis want de koeien staan op springen...en mijn pa is veel weg met het vliegtuig en laten dan het liedje afspelen van ik spring uit een vliegmachine.
Het is maar een ideetje.

hopelijk vind je iets
nog veel succes

Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik25-7-2010 15:20:23

Bij ons zal het I've got a feeling zijn van de black eyed peas bij het binnenkomen van de feestzaal. En de theme song van Pirates of The carribean voor de taart. Omdat we gekozen hebben voor het thema film, hebben we ook deze laatste genomen voor de taart.
veel succes
groetjes sharon

Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik25-7-2010 17:21:56

Bij ons is hetzelfde als hierboven bij Sharon..
Ben onlangs naar trouwfeest geweest en bij het binnenkomen van de taart was het Rammstein kwestie van smaak en ook den bongo song of mojito song bij het binnen komen vind ik ook wel tof.

Lindsay
16-7-2011
 Meld misbruik25-7-2010 22:37:20

Hoi Inge,

best wel grappig om je hier tegen te komen !!!
Ken namelijk je zus Ilse heel erg goed :-)
Ik vind een lekker stevig up to beat tempo nummer heel erg leuk om binnen te komen.
Iets à la Safri Duo of zo.
Of ... wat ik ook al op een trouw heb gehoord: is zo'n traditioneel trouwnummer om binnen te komen. Het is maar wat je leuk vindt: klassiek of origineel.
Om de taart binnen te laten komen vind ik A space odessey wel leuk.
Denk dat wij dat gaan gebruiken. Heb er eigenlijk nog niet over nagedacht wat we gaan spelen als we de taart daadwerkelijk gaan aansnijden.

In ieder geval, nog veel geluk met de zoektocht.
En veel succes met de trouwvoorbereidingen.
(denk dat ik wel even aan de kerk kom kijken)

Groetjes !!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...