Nu Online
Momenteel zijn er 575 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Studio Portret

14-2-2006 19:43:08
Hallo, Ik ben laatstejaars student fotografie aan de kunstacademie te Leuven. Ik ben op zoek naar een bruid die zich wil laten fotograferen op vr. 24 februari 2006 voor een opdracht "mode". Graag contactereen via stefaan.persyn@skynet.be

Stefaan

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 751

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik15-2-2006 7:43:02

Hey,

ik zou dat wel graag laten doen, maar ik heb mijn kleedje dan nog niet.... Jammer!

Groetjes,
Lieve

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik15-2-2006 10:30:58

Heb mijn kleed ook nog niet die dag anders met veel plezier.
Veel succes met je zoektocht en je foto...

Ann
20/5/2006

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik15-2-2006 10:58:55

Hoi,

Zou het ook erg graag doen, maar ik heb mijn kleedje dan ook nog niet

Groetjes Cindy
24/06/2006

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik15-2-2006 17:30:43

Als je kan wachten tot na 11 maart, dan wil ik dat wel doen. 'k Heb m'n kleedje vrijdag, maar 'k durf dat zo toch niet op voorhand aandoen hoor...
'k Heb trouwens ook nog aan de academie gezeten... Van wie heb je les?

Groetjes,

Sylvie
11/03/06

Stefaan

Meld misbruik18-2-2006 11:58:30

Bedankt voor het aanbod Sylvie maar ik probeer nog steeds iemand vast te krijgen op volgende week vrijdag ('k zal eens proberen op het fotografie forum). Indien het niet lukt, kan ik je nog contacteren ? I.v.m. de academie: wij hebben les van Kurt maar voor deze opdracht komt er een ex-student die nog heeft verder gestudeerd in St-Lucas (stage opdracht) : Erwin Verstappen. Sedert een paar weken hebben we ook een splinternieuwe (grote) fotostudio in het nieuwe gebouw van de academie

Groeten,
Stefaan

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...