Terug naar overzicht
Hey,ik zou dat wel graag laten doen, maar ik heb mijn kleedje dan nog niet.... Jammer!Groetjes,Lieve
Heb mijn kleed ook nog niet die dag anders met veel plezier.Veel succes met je zoektocht en je foto...Ann20/5/2006
Hoi,Zou het ook erg graag doen, maar ik heb mijn kleedje dan ook nog nietGroetjes Cindy24/06/2006
Als je kan wachten tot na 11 maart, dan wil ik dat wel doen. 'k Heb m'n kleedje vrijdag, maar 'k durf dat zo toch niet op voorhand aandoen hoor...'k Heb trouwens ook nog aan de academie gezeten... Van wie heb je les?Groetjes,Sylvie11/03/06
Bedankt voor het aanbod Sylvie maar ik probeer nog steeds iemand vast te krijgen op volgende week vrijdag ('k zal eens proberen op het fotografie forum). Indien het niet lukt, kan ik je nog contacteren ? I.v.m. de academie: wij hebben les van Kurt maar voor deze opdracht komt er een ex-student die nog heeft verder gestudeerd in St-Lucas (stage opdracht) : Erwin Verstappen. Sedert een paar weken hebben we ook een splinternieuwe (grote) fotostudio in het nieuwe gebouw van de academieGroeten,Stefaan