Terug naar overzicht
Amai,Vanessa.. zó erg voor jou! kan dat begrijpen,zelfs al is het een tijd geleden, dat je hierover moet nadenken.. alvast veel sterkte gr Valerie
Das verschrikkelijk. Je kan dan inderdaad beter nog niet trouwen en eerst alles op een rijtje zetten he. Veel sterkte hopelijk krijg je een antwoord op je vragen, want daar zal je zeker mee zitten he. groetjes Angela
Bese Vanessa, ik vind het echt heel erg voor je! En je kan dan inderdaad het beste niet trouwen! Veel sterkte, Claudia
veel sterkte meid
veel sterkte meid, geef alles eerst een plaats... kop op
Wat erg!!!! Heel veel sterkte deze periode!!! En heel goed nadenken!! Neem er alle tijd voor dat je nodig heb! Groetjes,Edel
Heel veel sterkte!
veel sterkte en neem je tijd en denk er rustig over na! De tijd brengt raad zeggen ze he.....
sterkte!
veel sterkte meid. Je moet idd eens alles op een rijtje zetten. Zo zal je erwel aan uitkomen. groetjes sharon
Ik wens je heel veel sterkte toe! Neem tijd genoeg, dit zal nodig zijn ...
Dit is echt pijnlijk! Veel sterkte gewenst...en idd tijd brengt hopelijk raad...
Amaai, hoe erg! Veel sterkte! Hoe ben je er achter gekomen? Een laatste biecht van hem? Hopelijk komen jullie er goed uit, al dan niet samen of ieder zijn weg. Ik zie dat jullie kindjes hebben dat maakt het ook niet gemakkelijker. groetjes, Carolina
Zo erg meisje. Confronteer hem en haar ermee...
Veel sterkte meid ... het lijkt me ook het beste om dan niet te trouwen. Er is een veel betere man voor je ... veel moed
Sterkte meid.. Zet maar alles rustig op een rijtje.. Misschien al goed dat je het nu ontdekt, en niet
Een heel moedige beslissing! Heel erg voor jou dat je dit nu pas te weten komt en eigenlijk heel erg dat hij dit zo lang verzwegen heeft. Dat zal het voor jou er niet makkelijker op maken. Ik hoop dat je eruitkomt,samen of een nieuwe start voor jou.
Bedankt iedereen doet deugt om dit te lezen. het gaat moeilijk en wenste dat dit een droom was maar het is realiteit.ik slaag me er wel doorheen moet wel voor men twee schatten van kinderen die het nu ook moeilijk hebben. langs deze weg wil ik jullie ook alle geluk wensen op jullie mooiste dag van jullie leven!!!
Wat vreselijk om dit mee te maken zo vlak voor je huwelijk. En als je twee kindjes hebt, kan je ook niet zo gemakkelijk alles overboord gooien hè. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en wie weet alsnog een nieuwe start kunnen maken.