Terug naar overzicht
wij hebben ook geen openingsdans, mijn verloofde moet er niks van hebben, dus wij snijden de taart aan en daar na eten we en dan gaan we gewoon lekker feesten.
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik kan echt helemaal niet dansen en krijg al hartkloppingen als ik aan dat moment denk, maar mijn vriend wil persé een openingsdans, dus helaas zal het bij ons wel een één-tegel-dans worden :s Hopelijk vind je een alternatief waar jullie allebei mee akkoord gaan :)
Eerlijk gezegd denk ik niet dat de mensen daar zo persé zitten op te wachten want uiteindelij kwil iedereen gewoon mee dansen :) GEwoon doen wta je zelf wil, al is dat niets doen ;) x Kitty
@ kitty; een collega van mij vertelde dat ze op een trouwfeest was geweest waar er ook geen openingsdans was en dat het feest maar heel traag op gang kwam. Precies of de mensen zaten te wachten op een 'startsein' (meestal de openingsdans). Vandaar dat ik daar een beetje bang voor ben... Langs de andere kant hebben we wel een familie die uit de bol gaat (ze 'mogen' nog eens feesten ) dus ik hoop dat het wel los loopt. Een vriend van ons heeft een rock-'n-roll bandje en die komt een uurtje spelen dus hopelijk brengt dat de sfeer er al in! Bedankt voor alle commentaren! Altijd fijn om hier op het forum een beetje steun te krijgen, wat bevestiging, een hart onder de riem, maar vooral een luisterend oor! Bedankt! lieve groetjes! liesbeth
Hallo liesbeth, Als je toch nog wil dansen kan dat wel lukken hoor! Wij hadden geen van beide danservaring en hebben 4 uurtjes les genomen.Time of my life uit dirty dancing. (niet meteen het gemakkelijkste) Terwijl we de les volgden heeft de dansleraar het nog extra gefilmd met onze kodak (zo konden we af en toe gaan spieken) en zo konden we thuis (alle dagen een half uurtje oefenen) en het is gelukt. Dus als je het echt wil ga ervoor!!!!! Groetjes Katty