TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cuppens
11-5-2011
|
25-7-2010 13:42:56
Amaai wat een problemen.
We hebben ook een heel grote vriendengroep, en zitten aan bijna 200 personen. Maar toch hebben we besloten om iedereen uit te nodigen, ook degene die e niet meer zo veel zien. Wij hebben zoiets van we trouwen maar 1 keer, dan kunnen we ze beter allemaal uitnodigen. Je kan misschien nog extra plaatsen maken door staantafels te voorzien, daar kunnen jongere mensen aan eten en da neemt niet zoveel plaats in beslag!
groetjes karen
|
|
Véronique
31-7-2009
|
25-7-2010 13:46:56
Ik zou dan ook opteren voor het dansfeest, hoor! Dat kost ongeveer de helft van de avondgasten. Dus kan je eigenlijk 2 mensen vragen voor het dansfeest ipv 1 avondgast.
Aangezien je het zelf niet ziet zitten voor de receptie, zou ik het niet doen... Of... Je doet het op een andere dag? Wij trouwden op vrijdag en op zondag hadden wij een receptie voor collega's en vriendinnen van het middelbaar. Op die manier verloopt je dag zelf ook rustiger. En nog een voordeel: je kan je kleed 2x aandoen! :-D + je maakt er een extra lang feestweekend van!
I.v.m. de uitnodigingen: staat alles op 1 uitnodiging of werk je ook met aparte kaartjes die je erbij steekt voor de avondgasten? In dat geval is het geen extra werk. Als je zou opteren voor een receptie op een andere dag, dan kan je eventueel een sobere uitnodiging maken op de computer (hebben wij ook gedaan!). Onze uitnodigingen kan je hier zien: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_fotoboek2.php?fotoboek_id=42351 Het laatste is de uitnodiging voor de receptie en is dus héél wat soberder. Toch staat er ook alles op vermeld. Mijn nicht, die tevens ook met mij in het middelbaar zat, was ook uitgenodigd op de receptie op zondag. Door zo'n eenvoudige kaart voor de receptie te maken, konden we die met gemak ook in de andere kaart voor de avond- en dansgasten steken.
Overweeg alle mogelijkheden en maak doordachte beslissingen! Uiteindelijk gaat dit toch over zowat de mooiste dag van je leven!
|
|
Els
26-6-2010
|
25-7-2010 15:55:43
Wij hebben enorm geselecteerd. Alleen onze allerbeste vrienden en vriendinnen gevraagd, een 20-tal. Receptie voor collega's en kennissen ouders gegeven. De rest niet gevraagd.
Wij moesten alles zelf betalen en voor mensen die je maar af en toe ziet, vond ik het schandalig veel geld ... Trouwen is keuzes maken.
|
|
Ann
6-8-2010
|
26-7-2010 11:31:24
Hey,
Wij hebben ook moeten selecteren. Mijn vriend werkt met 100 collega's, we hebben de mensen uitgenodigd die we beiden goed kennen (een 10-tal).
Via vista-print.be kun je uitnodigingen maken. Misschien kun je eentje inscannen die je mama heeft gemaakt en zo bewerken voro een receptie of dansfeest.
Wij geven een dansfeest met een paar broodjes voor de grootste groep, eten doen we voordien met de dichte familie.
En weet, trouwen kost geld! Wij bekostigen alles dus hebben we moeten keuzes maken!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|