Terug naar overzicht
Wij hadden lezers uit verschillende 'groepen', zodat iedereen in de kerk wel iemand kende die voorlas: Verwelkoming: ikzelf Vergevingsmoment: mijn papa Eerste lezing: mijn collega Inleidend tekstje bij het zegenen van de ringen: het lief van mijn broer (getuige) Voorbeden: afwisselend door mijn nicht en een keigoeie vriend (nicht en vriend kennen elkaar ook) Bezinning als dankwoord: ikzelf
Hey, Bij ons is het zo: - welkomswoord: mijn vriend en ik - inleidend tekstje: mij broer en zus, mijn vriend zijn zus - vergevingsmoment: onze drie broers - eerste lezing: mijn twee unifvriendinnen - tekstje over de huwelijkskaars: mijn mama - geloofsbelijdenis: vriendin van mij - voorbeden: onze drie zussen - slotbezinnging: vriendin van mij - bedanking: mijn vriend (allé ja, tegen dan mijn man :)) en ik Groetjes, Tine
Onze zoon leest de welkomstekst. mijn schoonzus,vriending en zus lezen ook voor wijzelf lezen ook samen een tekst
oei, iedereen leest hier zoveel voor precies.... bij ons zijn het maar 3 teksten en die worden gelezen door de 2 getuigen en mijn schoonmama.
Bij ons dus ook Caroline. Onze 2 getuigen lezen tekst voor en dan mijn oudste broer ook want die was getuige bij de wet. En mn ventje en ik dan. Kga het toch maar zo laten, het zijn nog maar 12dagen en moet dus driiiiingend de boekjes laten drukken:s
Ja bij ons ook denk ik. Wij trouwen op een vrijdag en buiten de dichte familie en misschien enkele mensen die thuis of juist met verlof zijn komt er niet veel volk denk ik. Heeft er misschien iemand met weinig lezers een voorbeeld van een boekje?
Vergevingsmoment: mijn beste vriending Eerste lezing: ikzelf Tekste huwelijkskaars: mijn broer (getuige) Voorbeden: zijn zus (getuige) Slotbezinning: mijn verloofde (dan al man ;-)) Dus zoveel lezers hebben wij ook niet
Bij ons is het zo: Verwelkoming: mijn zus Eerste lezing: een vriendin Vergevingsmoment: mijn nicht Zegening huwelijkskaars: een collega Voorbeden: afwisselend 2 vriendinnen Bezinning: een vriendin Dankwoord aan ouders: mijn vriend en ik Groetjes Sanne