Terug naar overzicht
Hey, Wij zijn er geweest voor een bedrijfsfeest. Vind het een zeer mooie locatie en het eten was ook super in orde!! We zijn er geweest voor een moorddiner. Een stukje speelde zich af in het kerkje op het domein. Daar was het alleen vreselijk koud. Was wel in januari dus in oktober moet het nog wel te doen zijn. Kiezen jullie voor een formule waar je ook acteurs kan bijnemen? groetjes sofie
Hey Kristine, Wij hebben ons feest daar op 4 september! We vonden het echt een super mooie locatie, kan je mooie foto's enzo maken en de eigenaars gaven ons direct een goed gevoel!Wij zijn onlangs gaan eten in Leuven bij Kokoon om ons menu te kiezen. We wisten niet goed wat we wilden en zijn daar dan een aantal zaken gaan proeven en gelukkig is dat heel goed meegevallen, héél lekker en we waren direct overtuigd wat we wilden serveren!Nu moeten we alleen nog is samenzitten met hun om de indeling, menukaarten, versiering enzo te regelen...Maar over onze locatie maak ik me echt geen zorgen, heb al van vele mensen gehoord dat het echt wel goed in orde was!Hoe ver zitten jullie al? Groetjes
Hey Wij zitten eigenlijk nog niet ver met onze voorbereidingen, we moeten dringend eens in gang schieten. We hebben enkel de zaal, de fotograaf onze kleren en de uitnodigingen. we hebben wel al een idee over het menu, maar we zijn er nog niet zeker van. Trouwen jullie in de kapel?
Nee, we gaan niet in de kapel trouwen.. Leek me een romantisch idee maar mijn ouders vonden het toch belangrijk dat we in 'onze' kerk zouden trouwen dus gaan we dat ook maar doen.En er kan ook niet zoveel volk in dus dat was ook al een struikelpuntGaan jullie daar wel in trouwen? In oktober zal het daar ook al wel niet zo warm in zijn :)