Terug naar overzicht
audacity gratis downloaden en de mp3'tjes zelf aan elkaar knippen en plakken, daar heb je geen mengpaneel voor nodig.
Ik doe alvast een poging. nadeel is dat hetgene ik op youtube zag een mix is van een liedje en dan moet ik de juiste stukken eruit vissen :( Weer een nieuw projectje in trouwersland! Bedankt voor de tip x Kitty
Yeps Lebart is right, waarom op voorhand dit niet mixen? Kun je een link mailen van die youtube-clip? grtz
Hey Kitty, Audacity is echt gemakkelijk in gebruik hoor, ik ken helemaal niets van muziek en wij hebben hier samen een mix gemaakt van een tiental liedjes, allemaal stukjes eruit geknipt en dan weer door elkaar gemixt en terug aan elkaar geplakt. Gewoon even wat oefenen en het lukt wel hoor! Succes! O ja, ik ben ook wel benieuwd naar de YouTube-link... Tine07/08/2010
Bij youtube.com zoeken naar 'rock the reception- chelsea and daniels first dance. Echt leuk indien je vrijwilligers vindt. x Kitty
http://hotfile.com/dl/57709547/366140f/trouwmixen.zip.h...
Eergisteren kwam ik deze topic eens bekijken en natuurlijk ook die first dance op youtube. Ik vond het zo een leuk idee dat ik mijn verloofde heb kunnen overtuigen om onze openingsdans ook wat op te peppen met een aantal andere muziekstukjes er tussen. Dus ik trok ten strijde met audacity (vandaag rond half 12) en kijk om 14u40 was mijn openingsdans gemixt en klaar!Wij gaan zenuwen hebben die dag voor onze openingsdans maar de gezichten van onze genodigden gaan alles goedmaken.Nu hebben we zo en zo geen traditioneel feest. Wij geven een drink in de kantine op de camping dus geen chic gedoe enkel fun....dus het leek me wel leuk het feest zo op gang te trekken. We zullen alvast het goede voorbeeld geven! Nogmaals bedankt voor de info want ik zou er niet opgekomen zijn zonder jullie!