Terug naar overzicht
werk met frames in word die je blad in 2 delen verdelen (als je tenminste een A4formaat zou dubbelvouwen als boekje)en plak dan de tekst in het frame .. Ofwel zorg je er voor dat je tekst neit over de helf van het blad komt en dan knip je dat uit en plak je dat op een ander wit blad in de volgorde van het boekje.(zo zie je dit makkelijker dan dat je dat op scherm zou doen)als je dit kopieert zie je helemaal niet dat dat eigelijk letterlijk geknipt en geplakt is.Mieke13/05/06
Misschien wat amateuristisch maar ik heb de linkermarge gewoon zo breed gemaakt dat de tekst gewoon op de rechterhelft van het blad komt... (ook liggend A4 blad).Isabelle*
Heyik heb ons misboekje uiteindelijk in Publisher gemaakt, daar kan je 'opmaak boekje' selecteren en zelfs tot op de millimeter ingeven hoe groot het moet zijn. En dan werk je gewoon met tekstvlakken. Is echt niet zo moeilijk als het op't eerste zicht lijkt.GroetjesVicky09.09.06
Wij hebben ons misboekje gemaakt in Word. Bij bestand: paginainstelling moet je boekje aanklikken, je kan dan kiezen om het horizontaal of verticaal in te stellen.Let op: De tekst moet je gewoon doortypen, pagina na pagina: het boekje wordt automatisch gevormd. Het is eventjes zoeken maar wanneer je het beet hebt is het vrij gemakkelijk. Wanneer je nog vragen hebt stel ze maar ik ben er redelijk van op de hoogte. Indien nodig wil ik je ook helpen.Groetjes Ellenusers.poink.be/ellenenwim
Ellen, welke versie van word heb jij??ik kan nergens 'boekje' kiezen in mijne Word ....Mieke13/05/06
OPGEPAST:Als je boekjes wil laten kopiëren is het vaak beter om ze gewoon op A4 vellen naar het kopiecenter te brengen. Op het toetsel zelf kan men dan de optie: boekje en vouwen kiezen...Groetjes,Tine
microsoft office word 2003
Hier nog eens Ellen.Ik zie net dat ik mijn boekje in powerpoint gemaakt heb i.p.v.in word. Je gaat in powerpoint naar een lege prestatie en drukt dan op paginainstelling onder bestand. Dan klik je lay - out aan en het type is boekje. Dan kan je kiezen tussen staand en liggend. Dit is de gemakkelijkste manier en werkt zelfs nog beter als bij word.Groetjes Ellen
bij pagina-instelling: bij ons heet het niet boekje, maar 'katern', maar inderdaad, ook bij ons raadt men aan om het op A4 binnen te brengen, van groot naar klein gaan is altijd scherper!groetjes,Els
Op deze site staat alles mooi en simpel beschreven! Het heeft mij in ieder geval geholpen!http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/ondern...