Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje

14-2-2006 22:41:18
we zitten met een probleem. Ons misboekje is nu af maar hoe krijg je dit als een misboekje. Wij hebben het op word gemaakt.
Hoe maken jullie jullie misboekje. Wij willen het zelf maken, tips zijn welkom....

kristel
8-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 2407

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik15-2-2006 8:16:24

werk met frames in word die je blad in 2 delen verdelen (als je tenminste een A4formaat zou dubbelvouwen als boekje)

en plak dan de tekst in het frame ..

Ofwel zorg je er voor dat je tekst neit over de helf van het blad komt en dan knip je dat uit en plak je dat op een ander wit blad in de volgorde van het boekje.
(zo zie je dit makkelijker dan dat je dat op scherm zou doen)

als je dit kopieert zie je helemaal niet dat dat eigelijk letterlijk geknipt en geplakt is.

Mieke
13/05/06

robben
20-5-2006
 Meld misbruik15-2-2006 8:24:30

Misschien wat amateuristisch maar ik heb de linkermarge gewoon zo breed gemaakt dat de tekst gewoon op de rechterhelft van het blad komt... (ook liggend A4 blad).
Isabelle*

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik15-2-2006 10:05:41

Hey

ik heb ons misboekje uiteindelijk in Publisher gemaakt, daar kan je 'opmaak boekje' selecteren en zelfs tot op de millimeter ingeven hoe groot het moet zijn. En dan werk je gewoon met tekstvlakken. Is echt niet zo moeilijk als het op't eerste zicht lijkt.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik15-2-2006 10:40:50

Wij hebben ons misboekje gemaakt in Word. Bij bestand: paginainstelling moet je boekje aanklikken, je kan dan kiezen om het horizontaal of verticaal in te stellen.
Let op: De tekst moet je gewoon doortypen, pagina na pagina: het boekje wordt automatisch gevormd. Het is eventjes zoeken maar wanneer je het beet hebt is het vrij gemakkelijk. Wanneer je nog vragen hebt stel ze maar ik ben er redelijk van op de hoogte. Indien nodig wil ik je ook helpen.
Groetjes Ellen
users.poink.be/ellenenwim

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik15-2-2006 13:34:58

Ellen, welke versie van word heb jij??

ik kan nergens 'boekje' kiezen in mijne Word ....

Mieke
13/05/06

tine
25-2-2006
 Meld misbruik15-2-2006 14:19:47

OPGEPAST:

Als je boekjes wil laten kopiëren is het vaak beter om ze gewoon op A4 vellen naar het kopiecenter te brengen. Op het toetsel zelf kan men dan de optie: boekje en vouwen kiezen...

Groetjes,
Tine

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik15-2-2006 16:39:14

microsoft office word 2003

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik15-2-2006 16:44:38

Hier nog eens Ellen.
Ik zie net dat ik mijn boekje in powerpoint gemaakt heb i.p.v.in word. Je gaat in powerpoint naar een lege prestatie en drukt dan op paginainstelling onder bestand. Dan klik je lay - out aan en het type is boekje. Dan kan je kiezen tussen staand en liggend. Dit is de gemakkelijkste manier en werkt zelfs nog beter als bij word.
Groetjes Ellen

Els
1-4-2006
 Meld misbruik15-2-2006 22:22:22

bij pagina-instelling: bij ons heet het niet boekje, maar 'katern', maar inderdaad, ook bij ons raadt men aan om het op A4 binnen te brengen, van groot naar klein gaan is altijd scherper!

groetjes,
Els

Annelies
20-7-2008
 Meld misbruik14-3-2008 12:21:58

Op deze site staat alles mooi en simpel beschreven! Het heeft mij in ieder geval geholpen!
http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/ondern...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info