Terug naar overzicht
Voor de ringen heb ik me laten zeggen dat Fede di Oro uit Izegem en goede prijs/kwaliteit geeft. De site ziet er alleszins veelbelovend uit.Wij gaan daar ook zeker een kijkje nemen binnenkort.Nog veel succes!
Voor ringen: bij de juwelier?! Onze juwelier had verschillende soorten (goud, witgoud, staal,...) en dus ook verschillende prijsklasses. Wij hebben ongeveer €200 betaald voor onze stalen ringen van Amici. Ringkussentje: te verkrijgen bij AVA. Goedkoop vervoer: wij zijn met de huifkar geweest en dit kostte nog geen €250 voor een hele dag voor de ganse suite. Natuurlijk moeten de afstanden het dan wel toestaan!
Gewoon bij de juwlier ihn je buurt lijkt mij de beste optie; Fede di oro nam tot 30 juni aan voor trouwers in september dus ik vrees dat je jezelf die trip meot besparen. Ons vervoer is via taxi-dienst in eigen gemeente en dus last minute bespreekbaar. Allemaal een beetje afhankelijk van hoe geliefd je datum blijkt te zijn Alvast succes! x Kitty
Je bent wel een beetje laat!
Dag Bram, ik vrees ook dat bij een juwelier nog gaan kijken de enige optie is. In Lichtervelde bij juwelierszaak Gheyssen denk ik wel dat ze op korte termijn voor ringen kunnen kijken, maar zij gaan nu ook in verlof dacht ik ...en wat voor jullie onder de noemer "goedkoop" valt is ook relatief he, hangt toch sterk af van de goudprijs bv. Voor vervoer: bij ons ligt dit al heeeeel lang vast. Beginnen rondbellen naar bedrijven in jullie buurt is enige dat er op zit vrees ik en hopen dat de prijs meevalt. .. alvast veel succes toegewenst ! mvg Ann
Ringenkussen: had geen zin om er belachelijk veel geld aan uit te geven, en die da'k van FDO kreeg, was te klein. Bij Zara Home hebben ze mooie sierkussens die eigenlijk echt lijken op ringkussens, twee puttekes erin vanzelf en daar mooi wit lint, en had mégamooi ringkussentje voor slechts €10,00.
Sorry, maar ik dacht dat dit forum er was om net in zulke gevallen hulp te kunnen bieden ?? Zo lichtgeraakt om een ander zijn bezorgdheden... Vreemd... Nogmaals succes gewenst x Kitty
wij hebben trouwringen van Amici besteld (zilver: 51 en 67 euro)Ringkussentje van AVA (12 euro dacht ik)
Laat je niet gek maken hé, ringkussentje kan je idd bij de AVA krijgen en in de bruidswinkel van je trouwkleed meestal ook. prijs zal wss wel wat verschillen :-) En voor de rest vervoer? waarom niet met je eigen wagen? lekker goedkoop, toch? Wij doen het ook met onze eigen wagen, en we doen geen suite dus die moeten zelf maar zien dat ze er geraken. Wij hebben natuurlijk wel twee firmawagens, dat scheelt natuurlijk ook wel. Wat de ringen betreft, juwelier in de buurt, weet niet van waar je afkomstig bent, maar anders in wijnegem shopping bij Versato kun je ook gaan zien, die zijn niet met verlof en hebben een goudsmit die elke week langskomt. Heel veel succes!!
Hey, Ik heb mijn ringkussen zelf gemaakt. Een stukje zijde gekocht (moet niet groot zijn he!) een lange lint en een paar parels. Mooi toestikken en wat kussenvulling erin en klaar is kees! Voor vervoer: misschien heb je in je vriendenkring wel een cabrio zitten die je kunt gebruiken. Wij doen het zo! De rest van de suite (dichte familie) komt gewoon met eigen vervoer maar de wagens zijn wel versierd met witte lintjes zodat je kan zien dat we toch samenhoren. Voro de ringen zijn wij langs geweest bij onze juwelier, met oud goud kunnen ze wonderen verrichten voor niet zoveel geld. Amici heeft ook mooie ringen, onze vriendschapsringen waren van dit merk en zijn echt mooi! Veel succes met de voorbereidingen. Je zult er wel geraken!! Ann
Hey, Ik ga geen ringkussentje gebruiken maar heb wel een mooi zakje in zijde ofzo uit den Ava (in dezelfde kleur als ons kleurthema) toevallig zaten daar de suikerbonen van het kindje van een vriendin van mij in. Uiteindelijk doet zo'n kussentje maar heel even dienst hé en zou ik daar echt geen grote kosten aan maken. Voor mijn trouwring (mijn vriend wil er geen): die zijn wij gaan halen bij een goudsmid in Antwerpen (gerda de vrij). Besteld op 1 juni en ben ze op 10 juli gaan ophalen. Je komt volgens mij dus wel toe met nog 54 dagen hoor. Voor vervoer: wij gaan te voet naar districshuis (2 straten verder) en voor de rest gebruiken we allemaal onze eigen wagen. Ok niet leuk en origineel maar dat hoefde ook niet voor ons. Groetjes, ilse
Voor je ringen zou ik niet te lang meer wachten als je echt gouden wilt.....kan toch 7 a 8 weken duren eer je ze hebt. Ringkussen is op veel plaatsen te verkrijgen en echt niet duur.Voor vervoer zou ik eens in de vriendenkring kijken als je het budgetair wil houden en anders snel beginnen rondbellen als je bv een busje wil of zo. Veel succes met de organisatie van jullie huwelijk
Heb je berichtje beantwoord! ;-) Aangezien onze ringen van Amici nog gegraveerd moesten worden, kregen we ze niet onmiddellijk mee, maar we hadden ze een weekje later al, hoor! Dus idd, laat je niet gek maken: je hebt daarvoor nog tijd. Wij hadden ook geen ringkussentje. Onze ringen zaten in een ringdoosje en dat hebben onze getuigen zo aangebracht: http://www.facebook.com/profile.php?id=571287042&v=wall&story_fbid=145715295444349#!/photo.php?pid=734527&id=1240628751 Voor vervoer zou ik wel niet te lang meer wachten...