Nu Online
Momenteel zijn er 306 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagindeling

25-7-2010 22:44:31
Hallo allemaal,

ook ik ben aan het puzzelen aan onze dagindeling.
Ik vroeg mij af wanneer je het best je foto's liet nemen.
Bij ons op de gemeente kan je maar tussen 9u en 11u15 trouwen, dan blijft er nog heel wat tijd over voor we naar de kerk gaan.
En ook na de kerk zitten we nog met een grote spatie.
Hoe vangen jullie dat op? Ik ben er nog helemaal niet uit!!
Alvast veel dank voor de ideetjes en de steun ;p

Nele

Nele
16-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 872

Cara
7-8-2010
 Meld misbruik25-7-2010 23:21:25

Hey, wij hadden ook dit probleem en hebben het voor een stuk opgevangen door op andere dag voor de wet te trouwen.
Dus nu trouwen we om half2 voor de kerk, dan fotoshoot en dan om 17u diner en 21u dansfeest. Dan zit je al smorgens niet met dit probleem en je hebt ook wat meer ademruimte.

Tinne
10-9-2010
 Meld misbruik26-7-2010 8:04:04

Hoi,

wij trouwen om 11u voor de wet en onze huwelijksmis is om half 4... wij gaan tussenin een klein hapje eten met de naaste familie en onze foto's trekken.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-7-2010 16:36:15

Wij trouwden om 11u voor de wet en om 15u voor de kerk. Tussendoor maakten wij foto's!

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik26-7-2010 18:48:20

Wij huwen om 11 voor de wet en om 14 uur voor de kerk. Ook wij nemen onze foto's hiertussen samen een met picknick voor de suite. 

Anastasia
27-8-2011
 Meld misbruik19-8-2010 20:16:29

Wij hebben dit probleem ook: gemeente 13u, zaal pas om 18u. Maar aangezien enkel familie naar het stadhuis mag komen, gaan zij na het stadhuis naar onze ouders waar ze koffie en een broodje gaan krijgen. Ik en mijn "man" gaan dan terwijl fotos maken.

En om 16u komen dan alle vrienden en verre familie af naar de kerk, en natuurlijk ook de familieleden die bij de ouders zaten. En na de kerk gaan we rechtstreek naar de zaal. Zo moet er niemand op en af rijden. Want dit wouden we per se vermijden!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...