Nu Online
Momenteel zijn er 362 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

25-7-2010 23:18:23
hallo,
wij trouwen op 14 aug en hebben nog geen reis geboekt. We willen eerst zien wat we over hebben . Ons verlof ligt vast in begin september omdat het dan toch al wat scheelt van prijs. Heeft iemand toffe ideeen of hotels liefst buiten land hebben we niets over zal het mss een weekend dicht bij zijn

sylvie
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1318

Cara
7-8-2010
 Meld misbruik25-7-2010 23:25:34

Als je dicht bij huis blijft: Nord pas de Calais, dit is het noorden van Frankrijk. Heel mooie streek, je kan dan best chambre d'hote boeken, is met of zonder ontbijt, en dan met de auto uitstapjes doen. Je hebt er groene streken, stranden, en ook wat cultuur. Beetje verder heb je Normandie als je vd oorlogscultuur houdt.
Wij hebben dit in oktober gedaan en was heel fijn en ni veel geld opgedaan.

Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik26-7-2010 9:47:00

Hoi Sylvie,

De Griekse eilanden vind ik zelf heel leuk en ook in Slovenië is het super (vooral natuur en sporten zoals paragliding en raften etc) en niet duur! Ik ben daar geweest in de zomermaanden en op een terrasje was het maar €1,20 voor iets te drinken, dus voor een vakantiebestemming valt dat kei goe mee.

Het hangt er natuurlijk vanaf: ben je voor natuur, cultuur, een mengeling... En hoeveel wil je er aan uitgeven.

Groetjes,
Sofie

Irina
14-8-2010
 Meld misbruik26-7-2010 10:00:32

Buitenland;

hotel voyage sorgun in Turkijke. Was daar vorig jaar heel tevreden over buiten de drukke juli en augustus-maanden.

Binnenland:
weekje/weekendje centerparcs ofzo ...

wij hebben dit ook al overwogen daar onze trouw ook op 14 aug. is, maar ik in het onderwijs sta ... dus de verre reis zit er niet in en naar het budget kijken we ook nog ...

Een huwelijksreis kan later ook nog hé :-) We zien wel!

Geniet van je trouw.

Groetjes

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik26-7-2010 12:10:29

Hey Sylvie,
Wij trouwen op 7/8 en vertrekken op 27/8 voor 3 weken naar Schotland. Ook niet ver weg. Spijtig genoeg is het daar geen goed-weer-garantie .
Als je van wandelen houdt, heb je daar mogelijkheden genoeg
Groetjes,
ilse

sonja

Meld misbruik26-7-2010 13:23:37

Kust : www.schoorbakkehoeve.be
Wat afgelegen maar heel mooi om trips te maken en héél lekker eten.
Turkije : Lara : zeer mooie hotels.
Vergeet zeker niet de last-minutes (in het reisbureau hebben ze meer aanbiedingen dan op internet hebben ze me zelf gezegd).
Succes !

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-7-2010 18:54:34

Sicilië vind ik écht de moeite!
Wij zijn zelf op huwelijksreis geweest aan 't zeetje in Oostende via hoevetoerisme. Superleuk! Dit was ons hoevehotel: http://www.swhosting1.com/users/kruishof/#HOME

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums