Terug naar overzicht
Als je dicht bij huis blijft: Nord pas de Calais, dit is het noorden van Frankrijk. Heel mooie streek, je kan dan best chambre d'hote boeken, is met of zonder ontbijt, en dan met de auto uitstapjes doen. Je hebt er groene streken, stranden, en ook wat cultuur. Beetje verder heb je Normandie als je vd oorlogscultuur houdt. Wij hebben dit in oktober gedaan en was heel fijn en ni veel geld opgedaan.
Hoi Sylvie, De Griekse eilanden vind ik zelf heel leuk en ook in Slovenië is het super (vooral natuur en sporten zoals paragliding en raften etc) en niet duur! Ik ben daar geweest in de zomermaanden en op een terrasje was het maar €1,20 voor iets te drinken, dus voor een vakantiebestemming valt dat kei goe mee. Het hangt er natuurlijk vanaf: ben je voor natuur, cultuur, een mengeling... En hoeveel wil je er aan uitgeven. Groetjes,Sofie
Buitenland; hotel voyage sorgun in Turkijke. Was daar vorig jaar heel tevreden over buiten de drukke juli en augustus-maanden. Binnenland:weekje/weekendje centerparcs ofzo ... wij hebben dit ook al overwogen daar onze trouw ook op 14 aug. is, maar ik in het onderwijs sta ... dus de verre reis zit er niet in en naar het budget kijken we ook nog ... Een huwelijksreis kan later ook nog hé :-) We zien wel! Geniet van je trouw. Groetjes
Hey Sylvie, Wij trouwen op 7/8 en vertrekken op 27/8 voor 3 weken naar Schotland. Ook niet ver weg. Spijtig genoeg is het daar geen goed-weer-garantie .Als je van wandelen houdt, heb je daar mogelijkheden genoeg Groetjes, ilse
Kust : www.schoorbakkehoeve.be Wat afgelegen maar heel mooi om trips te maken en héél lekker eten. Turkije : Lara : zeer mooie hotels. Vergeet zeker niet de last-minutes (in het reisbureau hebben ze meer aanbiedingen dan op internet hebben ze me zelf gezegd). Succes !
Sicilië vind ik écht de moeite! Wij zijn zelf op huwelijksreis geweest aan 't zeetje in Oostende via hoevetoerisme. Superleuk! Dit was ons hoevehotel: http://www.swhosting1.com/users/kruishof/#HOME