Terug naar overzicht
Hey Sofie , Ik heb tijdens het voorbereiden van mijn huwelijk veel Loving You bruidsboeken gekocht en daar stak altijd een feestzalen gids van over gans Belgie bij. Ik heb is gekeken en in Lier heb je het Hof Van Nazareth. Grtjs Wendy
Het Molenhuis...Hof Van Reyen...Boechout-Vremde -Lier..
la grange ! wij gaan ons feest daar doen. wij wouden niet uren aan tafel zitten en gaan heel de avond door hapjes enz geven. x
Wendy, bedankt voor de tips! Ga ik zeker eens bij informeren. @Natasja: kun je een idee geven van prijzen in die feestzaal? Bedankt!!Sofie
http://annunaki.nl/trouwen/trouwlocatie/trouwfeest-in-antwerpen/ hopelijk heb je hier iets aan, succes!
Wauw, Kathleen, dat is een mooi lijstje :)
Ik zou eens gaan horen bij Salons Luithagen. Vanaf 38euro p.p. kan je daar al terecht voor een avondfeest.
Wij doen ons feest in Passade in mechelen. (Vlak aan de afrit van de autostrade aan het groot station). Wij betalen voor een receptie van 100 mensen ( 2 uur drank en 8 hapjes per persoon) en een diner met 30 mensen (5 uur drank 6 gangen) Net geen 4000 euro. Dus misschien dat het met jullie formule wel op een 3000 zal uitkomen. Ze hebben verschillende arrangementen en de zalen zijn er echt super mooi! Veel succes met de zoektocht!
Wij doen ons feest in Passade in mechelen. (Vlak aan de afrit van de autostrade aan het groot station). Wij betalen voor een receptie van 100 mensen ( 2 uur drank en 8 hapjes per persoon) en een diner met 30 mensen (5 uur drank 6 gangen) Net geen 4000 euro. Dus misschien dat het met jullie formule wel op een 3000 zal uitkomen. Ze hebben verschillende arrangementen en de zalen zijn er echt super mooi!
Veel succes met de zoektocht!
Hof van Aragon is ook in Lier!
hey hey,heb even een mail opgezocht dat de uitbater mij had gestuurd:Een dergelijk dansfeest schommelt tussen de 37 en 42 Euro per persoon, naar gelang uw wensen, alles inclusief, tot 03.00u., nadien vragen wij een forfait van 90 Euro per half uur.(dranken, versiering, bediening.) Voor de zaal wordt steeds een huurprijs aangerekend van 300/400 Euro (vrij/zaterdag)Voor de muzikale omlijsting: Onze Dj: 550,00 All-in Eigen dj: 145,00 (verplicht onze installatie te gebruiken.)
Voor de zaal wordt steeds een huurprijs aangerekend van 300/400 Euro (vrij/zaterdag)Voor de muzikale omlijsting: Onze Dj: 550,00 All-in
Eigen dj: 145,00 (verplicht onze installatie te gebruiken.)
mooie lijst kathleen, thanks x