Terug naar overzicht
Hoi Carmen! Ik vind het niet ongepast, hoor. Als je geen stijve familie hebt, is dat zeker okee . Wij krijgen ook vaak uitnodigingen op met enkel onze namen. Vriendinnen geven die bijvoorbeeld ook af in plaats van op te sturen en dan staat ons adres er niet op. Als het enkel voor het schrijfwerk is en je toch graag adressen hebt, kun je natuurlijk ook etiketten afdrukken met je computer. Groetjes,Sofie
Hey Carmen, Wij hebben ook een heel los, niet traditioneel feest. Gewoon een goei fuif 'savonds laat (na het etentje met de suite). Wij hebben bijna al onze uitnodigingen persoonlijk afgegeven en daar hebben wij gewoon bijvoorbeeld "Kristof en An" opgezet enzo, gewoon de namen (zelfs tante en nonkel weggelaten) en geen adressen. Vooral als je ze persoonlijk afgeeft is er niks ongepast aan hoor. De mensen die niet thuis waren (enkele neven en nichten van mij) daar heb ik ze gewoon in de bus gestopt en stonden ook enkel voornamen op. Als je met te veel poeha de namen er op schrijft (zo van dhr en mevrouw) is het ineens zo stijfdeftig hé Groetjes, ilse
Aangezien jullie feest ook los en niet traditioneel is, waarom dan iets aantrekken van de enveloppen :-) ik zou ze gewoon namen schrijven, bespaart je heleboel werk en geen kat bekijkt die enveloppen, tis de inhoud dat telt Grtjs Sara
hey! wij hadden wél een tradiotioneel feest, maar bij de enveloppen die we persoonlijk gaven daar hadden we het adres niet op geschreven. uiteraard stonden de namen (dhr en mevr...) er wel op. zo hebben we aan de familie uitnodigingen uitgedeeld op familiefeest (was perfecte timing) en dan leek het me zo raar om daar hun thuisadres op te zetten, terwijl je het elders afgeeft... wij hebben van vrienden/fam ook al verschillende enveloppen thuis bezorgd gekregen, maar steeds zonder adres. ik ging er eigenlijk van uit dat dit de gewoonte was?! weeral iets bijgeleerd ;)
Hey Wij trouwen ook voor de wet op 20/10 en voor de kerk op 23/10. We zijn bezig met onze uitnodigingen in elkaar aan het steken (ze zijn nog niet allemaal gedaan) en de dichtste familie hebben we ze al afgegeven. Ja ik had de enveloppen vroeger en had de adressen er al op geschreven dus ja ook aan die we het afgegeven hebben. Voor de aanspreektitel had ik wel Dhr. en Mevr. maar had ik geweten dat ik er zoveel ging afgeven dan had ik dat niet gedaan.Alleen ik wist niet wie ik deze vakantie allemaal ging zien.