Nu Online
Momenteel zijn er 435 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

The biscuit line - bedrukte koekjes

26-7-2010 14:00:04
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met the biscuit line? Die zijn gekend omdat ze gedrukte koekjes maken. We overwegen om deze koekjes te geven aan de mensen op het avondfeest als bedankje. Weet er iemand of het lekkere koekjes zijn?

Groetjes,

Liesbeth

Liesbeth
25-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 717

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik26-7-2010 14:51:45

Tussen de voorbeeldjes zag ik het koekje staan dat ze in één van de restaurants waar ik vaak kom altijd bij de koffie geven (en ben 100% zeker dat het hun logo is) en dat is werkelijk een superlekker koekje :) dus over de smaak moet je niet twijfelen!

Enig idee wat de prijs hiervan zou zijn? Want 'k vind het ook een erg leuk idee :)

Liesbeth
25-9-2010
 Meld misbruik26-7-2010 15:19:18

Ik heb een prijslijst doorgekregen en het komt op 0,25 cent (exclusief btw) per koekje. Je kan vragen om ze apart te laten verpakken 6 of 8 koekjes en dan komt er 1*40 euro bij . Minimumhoeveelheid is wel 800 koekjes, maar dat heb je wel snel als je pakjes van 6 of 8 koekjes hebt.

Groetjes!

wendy
9-10-2010
 Meld misbruik26-7-2010 22:53:29

Hey Liesbeth, tof die koekjes. Nooit gezien. Ben op de site gaan kijken, écht leuk! Heb je de exacte prijs gehad dan per koekje?

grtjs

Liesbeth
25-9-2010
 Meld misbruik27-7-2010 11:08:21

Ja je kan hen gewoon eens mailen en prijs vragen en dan krijg je offerte.

Grtjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...