Terug naar overzicht
Misschien is 'rent a priest' een oplossing??? Ik weet het niet hoor. Maar je hoort soms nog dat koppels de 'kerkelijke' ceremonie in een tuin ofzo doen en niet noodzakelijk in de kerk. Dat kan dan misschien wel.
Rent-a-priest is een oplossing. Je kan de locatie kiezen, wel rekening houden met het weer, en je steekt zelf jouw ceremonie in elkaar in samenspraak met de voorganger. Mijn moeder is zo gehuwd en wij hebben er ook voor gekozen om deze wijze een huwelijksviering te houden. Ik vind dit persoonlijker aangezien het thema jullie als bruidspaar is en niet enkel God en zo. Je kan er voor kiezen de viering meer christelijk te houden maar dat hoeft niet.
Heb daar ook aan gedacht, maar is dat niet superduur...?
Wij trouwen zaterdag met 'de goede herder'. We hebben een heel persoonlijke viering waar we helemaal achter staan. Normaal gezien trouwen we in de tuin van onze feestzaal (als het weer het toelaat) Ik zou het iedereen aanraden. Okee, het kost misschien wat meer dan een gewone kerkdienst, maar de viering is wel volledig op onze maat. Op de site vind je hun richtprijzen. Ons tweede dochtertje is ook bij ons thuis door Gino gedoopt 2 jaar geleden, en zowel wij als onze gasten vonden dit een superervaring. Er wordt nog over gepraat ... Veel succes
Hey Tinneke, ik ben zelf wel voor de kerk gehuwd, maar ik heb behoorlijk wat kennissen die ook met 'de goede herder' gehuwd zijn ... Gino & Johan zijn echt goed!
Bij ons zou de viering op 300 euro komen maar aangezien we ver uiteen wonen komen er nog vervoerskosten bij.het totaal zou op 365 euro uitkomen. Meer als genoeg vind ik maar ik heb het er voor over.