TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ilse
7-8-2010
|
26-7-2010 14:31:21
Hey Maaike,
De openingsdans kiezen was bij ons ook de moeilijkste beslissing die we moesten nemen. Mijn favoriete slow is Black van Pearl Jam, zaaaalige plaat alleen klopte de tekst totaal niet want gaat over uit elkaar gaan (I know someday you'll have a beautiful life, I know you'll be a sun in someone else's sky). Dus die viel af. Maar het is zeer moeilijk om een liedje te vinden waar de tekst volledig van "klopt" en wij wilden niet de typische celine dion liedjes en aanverwanten.
Wij hebben nu Wonderwall in de akoestische versie van Ryan Adams. Schitterend, om stil van te worden.
Het is wel een heel traag nummer en dus een échte tegelplakker wat niet erg is want zowel ik als mijn vriend kunnen niet echt dansen
Als ik van jullie was zou ik "jullie" liedje kiezen, dat van Volumia. Ik vind dat die tekst helemaal zo'n negatieve bijklank heeft hoor.
Groetjes,
ils
|
|
Tinneke
9-7-2011
|
26-7-2010 14:51:02
Ik geloof bij Dasa in Asse, of eens horen bij Footloose in Merchtem? In Vilvoorde was er vroeger ook een dansschool, maar weet niet of die nog bestaat. Anders een een dansleraar googelen? ;-) Veel plezier!!
|
|
Sofie
28-8-2010
|
26-7-2010 19:19:17
Hey Maaike,
Wij nemen It is you van Dana Glover. Via een vriendin (die een eigen dansschool heeft gehad) volgen we lessen. Nu gaat het vlot, maar in het begin was het wat moeilijk, want dit liedje is geen slow maar een wals. Maar ze heeft er hele mooie pasjes opgezet en het ziet er echt schoon uit.
groetjes
Sofie
|
|
Annelien
10-7-2010
|
26-7-2010 22:59:02
Hey Maaike
Geen paniek ! Ik ben op 10 juli getrouw en de openingsdans was iets waar mijn vriend ook enorm tegen opzag... Maar het is gelukt. Wij waren ook aan het denken om lessen te volgen, maar hebben het niet gedaan en dat was uiteindelijk maar goed ook. Weet je, met zo'n trouwkleed kan je toch die passen zo mooi niet doen als je wil, das 1 en ten tweede, volg gewoon je gevoel. Wij hebben nog 3 dagen voor de trouw zelf iets in elkaar gestoken (engelse wals,; deel slow en groot deel improvisatie) en iedereen was onder de indruk en dacht dat we lessen genomen hadden, wat niet zo was.. Terwijl vrienden van ons die voor ons getrouwd waren wel lessen genomen haddne, maar door dat kleed dus is die dans niet zo overgekomen en bij ons dachten ze wel dat we leessen genomen hadden.Dus je ziet maar...niet te druk in maken, je hebt nog tijd genoeg. En qua pmuziekkeuze, volg je hart? Niemand moet zich daarin moeieN,;
succes
|
|
Annelies
2-10-2010
|
27-7-2010 9:00:15
Hey Maaike,
Wij hebben eerste een algemene basiscursus gevolgd in een dansschool. Je zal schrikken hoe rap je een kans kan leren. We hebben dit gedaan om te er aan te "wennen". Beide beetje tegen onze goesting. Maar we gaan zelfs het tweede jaar bij doen.
Volgende week hebben we onze eerste privé-dansles. Hopelijk kunnen we in een uurtje al iets in elkaar steken. We hebben immers de basispassen van de meest courante dansen al onder de knie.
|
|
joke
1-8-2009
|
27-7-2010 13:19:01
hey!
wij twijfelden ook tussen twee liedjes en hebben ze gewoon alletwee eens opgezet en bleek dat we op 1 liedje toch véél beter "schuifelden" ;) dan hebben we dat ook gekozen.
Persoonlijk vind ik "hou me vast" van volumnia ook een héél mooi nummer. Wij zijn voor het liedje van stef bos gegaan (tekstje refrein ook verwerkt in uitnodiging en liedje gespeeld in mis) als openingsdans en heb toch geen commentaar gehoord ivm de tekst...
succes!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|