Nu Online
Momenteel zijn er 440 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelindeling

26-7-2010 15:27:55
Hallo,

wij trouwen op 27/08/2010 en zijn nog op zoek naar een originele tafelindeling. Iemand misschien enkele ideetjes? ... Ik heb op het forum al gezocht naar iets gelijkaardig, maar niets gevonden.

Alvast bedankt.

Groetjes,

Dorien

Dorien
27-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1384

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik26-7-2010 15:48:25

Een aantal ideetjes:

* dansstijlen
* verschillende landen (waar je bv al op reis bent geweest)
* als je specifieke voorkeur hebt voor land: steden in dat land
* snoepjes (potten op tafel en gasten krijgen zakje met die snoepjes bij binnenkomst)
* disneyfiguren

* verschillende pralines

* edelstenen
* iets gerelateerd aan je werk?
* verschillende foto's op de verschillende tafels
* liefde is ... afbeeldingen
* auteurs/dichters/...
* ski-oorden of zo als je graag gaat skiën
* ...

Allé ik veronderstel toch dat je op zoek bent naar verschillende tafelnamen en zo...
Hopelijk heb ik je wat geholpen!
Alvast véél succes,
groetjes,
Kirsten

Tina
11-9-2010
 Meld misbruik26-7-2010 17:46:38

Wij werken met kleuren. Elke tafel krijgt een kleur en als men aankomt, krijgt men een kleur van zijn tafel. Als een bepaalde tafel naar binnen moet gaan, speelt een liedje dat verwijst naar die kleur.

Dorien
27-8-2010
 Meld misbruik26-7-2010 18:07:35

@ Tina Daar hadden wij in de eerste plaats ook aan gedacht, met kleuren. Maar we wisten niet wat we dan zouden moeten geven aan de gasten met kleur. Wat geven jullie?

karen
31-7-2010
 Meld misbruik26-7-2010 20:18:55

@ Dorien: Een ballon, een kaarsje (in ikea hebben ze hele leuke in alle kleuren).

Wij hebben ook thema kleur, en ik heb met mijn kinderen een hele grote regenboog geschilderd, daar hangen we dan de naamkaartjes van de gasten aan. Bedoeling is dat ze hun naam zoeken, en zo zien bij welke tafel ze horen.

We rekenen op onze dochter van 5 om iedereen het systeem duidelijk te maken ;-)

Veel succes

Tina
11-9-2010
 Meld misbruik27-7-2010 8:17:41

Wij zijn in Ava gekleurd papier gaan halen dat we in kaartjes gaan snijden. Ieder die binnenkomt, krijgt dan een gekleurd kaartje. Ga er wel de namen opschrijven om vergissingen te vermijden.
Maar je kan ook iets anders geven. Vb. ballon, kleurpotlood, stift, ...
Of wandel eens rond bij Ava en je zal wel iets tegenkomen.
En leuke, grappige liedjes vinden is ook niet zo moeilijk.

Tinne
10-9-2010
 Meld misbruik27-7-2010 8:35:10

Wij zullen werken met verschillende films...
We hebben voor films gekozen uit jaren met een speciale betekenis voor ons, of met een speciale gebeurtenis in.
1978, huwelijkjaar ouders bruid
1980, huwelijkjaar ouders bruidegom
1984, geboortejaar
1987, naar de kleuterklas
1990, eerste leerjaar
2002, hogere studies, waar we elkaar leerde kennen
2005, waneer we onze relatie begonnen
2008, samenwonen
etc.

We geven de gasten bij aankomst een filmticketje met hun namen tafelnummer en film op.
We laten dan de DJ iets over de gebeurtenis uit dat jaar vertellen, alsook een korte samenvatting van de film...en dan zetten we een nummertje uit die film op, waarop de gasten aan tafel kunnen gaan.

Op de tafel heb ik dan een kadertje staan met daarin een stukje filmrol (je kent dat wel zo die zwarte band langs de zijkant) met enkele foto's uit de film en de titel en tafelnummer.
Uiteraard begeleiden de mensen van de zaal de gasten wel naar de juiste tafel.

Groetjes

Ellen
14-8-2010
 Meld misbruik27-7-2010 13:13:29

Hoe heeft u vriend ten huwelijk gevraagd?
ik heb dat zo gedaan.

Ik ben ten huwelijk gevraagd geweest in de lucht in een sesna vliegtuig.
dus heb ik als tafel namen luchtvaartmaatschappijen genomen ... delta, air france, lufthansa, ...

Stefanie
13-8-2010
 Meld misbruik3-8-2010 13:27:25

Aangezien wij een dochter van 1,5 hebben en zij gek is van alles van Studio 100, zijn onze tafels allemaal genoemd naar een Studio 100 figuurtje. Bij binnenkomst per tafel speelt de DJ dan ook een liedje van deze figuur.

grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...