Terug naar overzicht
Hallo, Wij hebben 1 bedankje per koppel voorzien. Dit is een doosje met 2 chocoladen gerbera's (thema = gerbera's). Ik heb mij dezelfde vraag gesteld, maar bij het totale kostenplaatje hebben wij beslist om 1 per koppel te nemen. Groetjes Annelies
Hey, Wij gaan waarschijnlijk lolly's nemen en ik denk één lolly per persoon te nemen. Ik denk dat het er wat van afhangt wat jullie gaan nemen. groetjes
Het hangt er inderdaad wat van af wat jullie nemen... Is het een plantje of iets decoratiefs of zo, dan kan je dat gemakkelijk voor een koppel geven, maar is het bv. een koek met jullie foto op dan is het eerder per persoon (je kan 1 koek toch niet delen met 2?). Wij hadden zaterdag een trouwfeest en daar kregen we een lampje aan een sleutelhanger zoals je soms op concerten krijgt. Zoiets dus: http://www.pnr-merchandising.nl/basetarget/db/drop/pushlamp_groep.jpg Wij hebben die tijdens slows ook gebruikt (en vooral tijdens de openingsdans!). Dan is het toch handig als iedereen een lampje heeft... Dus ja, hangt er wat van af wat je van plan bent!
Hoi, Wij hebben ook gekozen voor één bedankje per koppel.... De kindjes krijgen wel nog iets apart.... Groetjes Inge
hey, idem hier, 1 bedankingsje per koppel. Ouders, getuigen, ceriemoniemeester en kindjes krijgen nog iets apart. veel plezier groetjes sharon
Hey, wij werken ook met 1 bedankje per uitnodiging. De suite krijgt nog hun kadertje van hun plaatsaanwijzing indien ze dit willen. groetjes Ann
Wij hadden een bedankje per persoon. een zakje met mini merci's. In de speech gewoon gezegd dat er voor iedereen nog iets zou klaarstaan. groetjes, Carolina
Heel erg bedankt iedereen voor de reacties Mijn man en ik zijn het helemaal met jullie eens, iets decoratief per koppel en iets eetbaar dus per persoon, het wordt bij ons namelijk iets nieuw wat ik zag (en zeer toepasselijk vond aangezien mijn hobby taarten bakken is) gastendoekjes zo gevouwen dat ze op een stuk taart lijken of een sorbet ijsje het zou ook met een knipoog zijn naar het feit dat mijn man diabeet is en hij toch zo graag taart eet, en iedereen die altijd zegt mag hij dat wel :D (trouwens ja een diabeet mag taart eten ;-) maar een spuitje achteraf in onvermijdelijk, en niet alle dagen natuurlijk) dus nogmaals 'bedankt' de bestelling is geplaatst :D groetjes Fatimma
Wij hebben 1 bedankje per persoon voorzien. we hebben speciale snoep doosjes besteld met 2 motief. 1xbruid (voor man) + 1xbruidegom (voor vrouw) 2 stuks per set, goede kwaliteiten met dik glanzend papier maar we hebben nog heel veel over als u wilt, kunt u me altijd via kapaza contacteren http://nl.kapaza.be/antwerpen/decoratie-snoep-doosjes-27517041.htm