Terug naar overzicht
Ik zou eens proberen in de Macro... Daar verkopen ze meestal alles in grote verpakkingen, en hoe meer je koopt, hoe goedkoper...
Idd, ik dacht ook meteen aan Makro!!! Wij hebben daar onze snoepjes voor de kindjes aan de kerk gekocht. Dat waren van die suikeren hartjes. Die waren daar véél goedkoper dan ergens anders. En in grote verpakkingen!
Wat dacht je van kriekjes? Komen meteen per koppeltje en daar draait het huwelijk toch rond :) x Kitty
zo, door hier te kijken ben ik ook meteen geholpen. wij hebben als bedankje van die suikeren hartjes nodig. in de gewone winkels vind je die niet. donderdag gaan we naar de makro (we gingen op goed geluk voor die snoepjes) nu weet ik dat we ze daar gaan vinden. bedankt veronique carmen: voor de lollies ben ik wel zeker in de makro, die heb ik daar al zien liggen hoor, in zakken van misschien wel 50 ofzo...
vorige jaar zijn we getrouwd en we hebben te veel snoepje doosje besteld als bedankjes. indien u geïnteresseerd bent, kunt u me altijd contacteren via kapaza u kunt alvast de details de fotos via onderstande link bekijke http://nl.kapaza.be/antwerpen/decoratie-snoep-doosjes-27517041.htm motief:1xbruid1xbruidegom