Nu Online
Momenteel zijn er 422 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

26-7-2010 17:09:34
Wij willen graag lolly's als bedankjes gebruiken. Het liefst rode lolly's en ik zou deze dan zelf afwerken met een zwart kaartje met onze namen op + datum en een zwart lintje.

Weet er iemand waar we goedkoop lolly's (liefst rood) kunnen kopen? Het is vaak per stuk te kopen en dat komt wel duurder uit dan we eigenlijk willen geven. Liefst met een groot aantal tesamen kopen.

bedankt!

Groetjes,

Carmen

Carmen
20-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 561

sarah

Meld misbruik26-7-2010 18:00:43

Ik zou eens proberen in de Macro... Daar verkopen ze meestal alles in grote verpakkingen, en hoe meer je koopt, hoe goedkoper...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-7-2010 18:37:30

Idd, ik dacht ook meteen aan Makro!!! Wij hebben daar onze snoepjes voor de kindjes aan de kerk gekocht. Dat waren van die suikeren hartjes. Die waren daar véél goedkoper dan ergens anders. En in grote verpakkingen!

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik26-7-2010 19:14:35

Wat dacht je van kriekjes? Komen meteen per koppeltje en daar draait het huwelijk toch rond :)

x Kitty

sarah
6-8-2010
 Meld misbruik27-7-2010 9:54:39

zo, door hier te kijken ben ik ook meteen geholpen. wij hebben als bedankje van die suikeren hartjes nodig. in de gewone winkels vind je die niet. donderdag gaan we naar de makro (we gingen op goed geluk voor die snoepjes) nu weet ik dat we ze daar gaan vinden. bedankt veronique

carmen: voor de lollies ben ik wel zeker in de makro, die heb ik daar al zien liggen hoor, in zakken van misschien wel 50 ofzo...

sissi

Meld misbruik28-7-2010 14:02:00

vorige jaar zijn we getrouwd en we hebben te veel snoepje doosje besteld als bedankjes. indien u geïnteresseerd bent, kunt u me altijd contacteren via kapaza

u kunt alvast de details de fotos via onderstande link bekijke

http://nl.kapaza.be/antwerpen/decoratie-snoep-doosjes-27517041.htm

motief:
1xbruid
1xbruidegom

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...