Nu Online
Momenteel zijn er 311 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hulp bedankjes

26-7-2010 19:26:45
mijn vriend wilt voor de bedankjes een tombola doen met allemaal nuttige en een paar lollige dingen zoals pennen panneonderleggers maar ik weet het zo niet we hebben wel een heel los feest want we houden wel van grapjes zo laten we ook de gasten eerst ontvangen daar een artiest die der hier en daar iemand uitneemt voor een grapje maar zouden dan de bedankjes niet der over zijn we weten niet goed wat doen

kelly
2-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1254

Ann
6-8-2010
 Meld misbruik26-7-2010 22:05:16

Hey, dat zou leuk zijn. Misschien kan je op de stoelen nummertjes leggen en dan de pakjes ook nummeren, zodat je zo je bedankjes kan verdelen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-7-2010 14:12:28

Dit is ook wel te zien hoeveel gasten je hebt! Als je voor 100 mensen hun pakje moet uitzoeken en uitdelen... Pfff... Duurt in mijn ogen véél te lang! Idee op zich is wel fun.

Ann
6-8-2010
 Meld misbruik27-7-2010 14:24:30

Een 'grabbelton' met kado'tjes

Vicky

Meld misbruik29-7-2010 20:30:01

Hey,
Ik zou er anders ook een 'visspel' van maken en mensen zo een pakje laten 'vissen'.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...