Terug naar overzicht
Hallo, 50 lijkt me ook wat weinig. Ikzelf had gedacht om er een 90-tal te laten drukken. Vind hetzelf ook plezant als ik kan meevolgen in een viering.
Wij hadden er 80, dit was teveel. Mijn broer had er 30, dit was dan weer te weinig. Moeilijk, hangt ook wat af van de grootte van je familie enzo. Maar 50 zijn er al wel wat. Ik had tegen de 'misboekjesuitdelers' gezegd dat als ze goed minderden, dat ze er dan 1 per koppel moesten geven ipv per persoon. Maar dit is niet nodig geweest. groetjes, Carolina
Wij gaan er 70 voorzien. Een 30-tal hebben we er sowieso al nodig voor de suite, vrienden en familie die zeker naar de kerk komen en dan voor eventueel wat bijkomende bezoekers voorzien we er nog 40 extra. Wij voorzien een boekje per persoon en dus niet één per koppel. Belangrijk ook om aan te denken is op welke dag je trouwt. Wij trouwen namelijk op een vrijdag. Moest het een zaterdag geweest zijn, hadden we er waarschijnlijk wel ietsje meer voorzien hoor.
Neem je gastenlijst erbij en overloop wie er volgens jou wel/niet naar de viering zal komen. Zo kan je toch ongeveer een inschatting maken van hoeveel boekjes je nodig hebt.
Wij voorzien heel veel volk in de kerk dus wij laten er 130 drukken.
Wij trouwden op een vrijdag (bijna een jaar geleden :( ) en hadden er 150 laten drukken. We hadden er een 20-tal over.
Wij voorzien ook heel wat volk en hebben er een 100- tal laten drukken. 50 is idd wat weinig denk ik. veel succes nog met de discussie :p groetjes sharon