Terug naar overzicht
Hey, Het zijn inderdaad wel wat "alternatievere" liedjes. Ik zou ze zelf niet nemen, maar tis jullie huwelijk é! Ik zou me niets aantrekken van wat andere denken. Groetjes
Wij hadden in onze viering 'The best is yet to come' van Novastar. De eerste woorden van dit lied zijn 'lover lover', wat ook vrij te vertalen is in 'minaar'... Mss ook niet het meest gepaste in een viering... maar toch hebben we dat lied genomen. Het kwam in het begin van de viering dus dan moest inderdaad het beste nog komen, nl. de eigenlijke inzegening van het huwelijk.
Hey Melissa Het schijnt dat je bij zo'n plechtigheid vooral aan jullie voorkeuren moet denken en geef nu eens eerlijk toe, welke gasten ontleden de tekst van zo'n liedje? Hebben jullie vieringsboekjes gemaakt zoals mensen die een mis doen? Ik ben nog steeds op zoek naar voorbeelden. Doormailen mag naar emi_pruts@hotmail.com
Ja inderdaad Emily, ik dacht op voorhand al: ach, ze gaan gewoon naar het refrein luisteren en dat klopt wel Wij hebben geen boekje, krijgen we ook niet. Er gaan verschillende mensen iets zeggen en doen en wij mogen (en willen) niet weten wat er gezegd gaat worden. De moreel consulent heeft alles gemaakt en gedaan, wij enkel de ideetjes gegeven wat we wilden. De enige taak die wij hebben is onze gelofte schrijven. Hij gaat ons na afloop wel de teksten gekopieerd geven. Maar het is dus zo persoonlijk dat het niet geschikt is om door te geven. Ben je al bij het UVV geweest? Want onze consulent wilde ons niets meegeven zodat het ook echt puur uit onszelf kwam. Bovendien wist hij héél veel met de vragen die we moesten oplossen... Groetjes!