Terug naar overzicht
hey, Wij gaan onze getuigen ook een presentje geven. Mijn ventje vond het niet nodig maar is uiteindelijk toch akkoord. Bij mijn ventje is het zijn zus, bij mij mijn tweelingszus en ik apprecieer het enorm dat zij dit voor ons willen doen (ok is niet meer dan normaal maar toch hé...) Aangezien het beide dames zijn, hebben wij geopteerd voor een cadeaubon van ICI Paris XL. Niet echt origineel maar ik denk wel dat ze der heel blij mee gaan zijn want ze verwachten absoluut geen cadeautje. Onze ouders krijgen achteraf een kader met trouwfoto in de grootte en de uitvoering die ze zelf wensen. Groetjes, ils
Wij hebben beslist om na onze trouw eens lekker te gaan eten met onze getuigen i.p.v. een cadeau te kopen.
Wij geven onze getuigen een mooi doosje met daarin 2 pennen. Daarop staan onze namen en de trouwdatum. Ik had de mijne op 2 dagen, dus dit is wel nog haalbaar als je zoekt...
alvast bedankt. heb ik toch al een paar ideeen... er zitten er wel leuke tussen. mijn ventje is ook niet zo voor een cadeau voor de getuige maar ik zou toch graag wat willen geven. wendy en ilse: jullie trouwen de dag na mij. alvast veel plezier zou ik zeggen en we zullen duimen voor mooie weer dat weekend
Hey, wij trouwen op dezelfde dag!! ik heb niet echt een cadeau voor de getuigen. Wij hebben wel kleine kadertjes gekocht voor de plaatsaanduiding aan tafel, deze mogen ze, indien ze willen, mee naar huis nemen. Onze moeders krijgen een bloemetje (niet echt origineel maar ze houden van bloemen in huis) de vaders een biertje van onze woonplaats. Achteraf zal er wel nog een foto gegeven worden. Groetjes Ann
Onze getuigen kregen een héél persoonlijk cadeau (dus daar ben jij ws niet veel mee): we hadden op een miniatuurbeurs hun 'droomtractor' gevonden. Ze waren superblij met hun persoonlijke cadeau!
Die van ons krijgen iets in de trant van onze huwelijksbedankjes. Wij hebben gewerkt rond een bepaald thema en zij krijgen een mandje met daarin alles wat we als losse bedankjes hebben genomen...
Hello, Wij gaan een paar weken later samen met de getuigen een weekendje weg, tegen dan hebben we normaal de foto's al. Dus, zal gezellig bijpraten worden. Gjts An