Nu Online
Momenteel zijn er 453 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautje getuigen

27-7-2010 9:57:14
hoi dames,

met nog maar 9 dagen te gaan word het echt wel eens tijd dat we gaan kijken voor de cadeau's voor de ouders en de getuigen.
voor ouders hebben we al wat, maar nu was mijn vraag, word er aan de getuigen ook wat gegeven en wie heeft leuke ideetjes? het is nog maar een paar dagen voor ons dus veel tijd is er niet meer.

alvast bedankt!

sarah
6-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1666

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik27-7-2010 10:35:52

hey,
Wij gaan onze getuigen ook een presentje geven. Mijn ventje vond het niet nodig maar is uiteindelijk toch akkoord. Bij mijn ventje is het zijn zus, bij mij mijn tweelingszus en ik apprecieer het enorm dat zij dit voor ons willen doen (ok is niet meer dan normaal maar toch hé...)
Aangezien het beide dames zijn, hebben wij geopteerd voor een cadeaubon van ICI Paris XL. Niet echt origineel maar ik denk wel dat ze der heel blij mee gaan zijn want ze verwachten absoluut geen cadeautje.
Onze ouders krijgen achteraf een kader met trouwfoto in de grootte en de uitvoering die ze zelf wensen.
Groetjes,
ils

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik27-7-2010 10:36:41

Wij hebben beslist om na onze trouw eens lekker te gaan eten met onze getuigen i.p.v. een cadeau te kopen.

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik27-7-2010 11:02:27

Wij geven onze getuigen een mooi doosje met daarin 2 pennen. Daarop staan onze namen en de trouwdatum. Ik had de mijne op 2 dagen, dus dit is wel nog haalbaar als je zoekt...

sarah
6-8-2010
 Meld misbruik27-7-2010 11:09:24

alvast bedankt. heb ik toch al een paar ideeen... er zitten er wel leuke tussen. mijn ventje is ook niet zo voor een cadeau voor de getuige maar ik zou toch graag wat willen geven.

wendy en ilse: jullie trouwen de dag na mij. alvast veel plezier zou ik zeggen en we zullen duimen voor mooie weer dat weekend

Ann
6-8-2010
 Meld misbruik27-7-2010 13:46:14

Hey,

wij trouwen op dezelfde dag!!
ik heb niet echt een cadeau voor de getuigen. Wij hebben wel kleine kadertjes gekocht voor de plaatsaanduiding aan tafel, deze mogen ze, indien ze willen, mee naar huis nemen.

Onze moeders krijgen een bloemetje (niet echt origineel maar ze houden van bloemen in huis) de vaders een biertje van onze woonplaats.

Achteraf zal er wel nog een foto gegeven worden.

Groetjes
Ann

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-7-2010 13:51:08

Onze getuigen kregen een héél persoonlijk cadeau (dus daar ben jij ws niet veel mee): we hadden op een miniatuurbeurs hun 'droomtractor' gevonden. Ze waren superblij met hun persoonlijke cadeau!

Melissa
13-8-2010
 Meld misbruik27-7-2010 16:18:07

Die van ons krijgen iets in de trant van onze huwelijksbedankjes. Wij hebben gewerkt rond een bepaald thema en zij krijgen een mandje met daarin alles wat we als losse bedankjes hebben genomen...

An
27-8-2010
 Meld misbruik27-7-2010 17:05:34

Hello,
Wij gaan een paar weken later samen met de getuigen een weekendje weg, tegen dan hebben we normaal de foto's al. Dus, zal gezellig bijpraten worden.

Gjts
An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...