Terug naar overzicht
ik ben ook steeds geinteresseerd: kirsten en willem trouwen @ gmail . com maar dus zonder spaties... groetjes,kirsten
bij deze mailke verstuurd naar jullie
Heb jullie ook mailtje verstuurd.
Hallo bruidjes, Kunnen jullie dit ook sturen naar kellycuvelier@hotmail.com Thanks, Kelly
hallo bruidjes, zou je het ook willen sturen naar noortjecools@hotmail.com bedankt op voorhand.
Amaai, blijkbaar heeft iedereen hier problemen met het vinden van de teksten. Ik heb het één en ander met copy/paste moet dit wel lukken, ons misboekje is volledig af en al zeg ik hetzelf het is een waar pareltje geworden met veel kippevel momenten en 1 heel emotionele tekst. Succes ermee, ik stuur het door aan allemaal ... Greetz, Fabienne
Als het nog kan: claudia.vanagtmael@hotmail.com
Ook welkom bij mij... thaets.els@hotmail.com Alvast bedankt én succes aan iedereen!
Indien mogelijk ook naar vandesselkatrien@hotmail.com Bedankt!
surf naar www.insides.be en doorklikken naar huwelijk daar vind je verschillende misboekjes groetjes
Teksten welkom op lienv@optionexplicit.be Groetjes
ook hier: bjorn-kelly-emily@hotmail.com grx
en ik doe mee: jasminaboonen@hotmail.com DANK U WEL!!i
Hallo, Amai, als ik dit allemaal lees..ik heb teksten gekregen van de Pater, heb op internet gesurft en ben tot de conclusie gekomen dat het niet volledig naar mijn zin was. Ik heb zelf mijn misboekje op mijn manier samengesteld, ook heel emotioneel en écht prachtig. Geen kopies want wil iets heel persoonlijks. Ik denk dat je daar ook het meeste voldoening van hebt, grts
Hallo bruidjes, jullie mogen ze ook altijd doorsturen naar roelenscharlotte@hotmail.com Alvast bedankt!!
Ik heb nog wel even tijd, maar de teksten zijn bij mij ook welkom! elke_riemis@hotmail.com. Alvast bedankt!
Jullie mogen ook al jullie misboekjes doormaile naar holvoet_deborah@hotmail.com Alvast bedankt allemaal!
Als zoveelste in rij :-) teksten voor in het misboekje altijd welkom: anneke_b@hotmail.com bedankt xxx
haha,niet gemakkelijk hé medebruidjes! als het niet teveel moeite is, alle hulp is welkom op aertsstephanie@gmail.com
hallo, is bij mij ook welkom hoor... bedankt !! bianca.v.d.s@hotmail.com
Hallo Bij mij zijn ook teksten welkom: disney_meid@hotmail.com Bedankt!
ik meld me ook aan voor teksten moest het kunnen lisje_vd@hotmail.com
me to: mariella.adams@telenet.be need some inspiration... ;-)