Terug naar overzicht
Ik vind het alledrie mooie liedjes maar in 'Make you feel my love' zit wat meer pit. De andere twee vind ik net iets te traag. In 'Make you feel my love' zit echter wel de zin 'I know you haven't made your mind up yet' wat toch niet helemaal klopt met een huwelijk Maar ach, er zijn zoveel openingsdansen die qua tekst niet helemaal kloppen. Wij twijfelen ook nog. We willen graag Wire to wire van Razorlight maar twijfelen ook nog omwille van de tekst. Misschien moet ik Make you feel my love ook eens voorstellen thuis
Hey Liesbet, Ik zit met dezelfde vraag.Zelf vind ik 'Make you feel my love' van Jasper Steeverlinck een heel mooi liedje en helemaal geschikt voor een openingsdans maar of je moet zoeken naar een 'geschikte' dans of eerder gaan voor het lied die je het allerliefst hoort, dat laat ik in het midden. Hooverphonic vind ik echt origineel en toch herkenbaar voor veel mensen. Wij hadden graag 'Somewhere only we know' van Keane of 'All of my life' van Lenny Kravitz genomen maar ik ben bang dat deze te snel gaan om met een bruidsjurk op te dansen. Een veilige keuze zou 'Into my arms' of 'The Ship song' van Nick Cave zijn.'No sound but the wind' van Editors vind ik ook prachtig maar nogal melancholisch. Ook 'Come home' van Amatorski vinden we geweldig.Wat denk je zelf? Als je zelf ook nog wat ideeën voor mij hebt, zijn deze ook welkom. Groetjes en succes nog met de zoektocht naar een openingsdans.
wij trouwen ook op die dag en zijn ook nog op zoek naar een liedje ,mijn vriend zou da liedje willen van shania twain wat de openingsdans was bij sam hooris en kelly maar we weten de titel ni juist weet iemand de titel miss anders gaan we voor glenn modeiros of johny logan
From this moment ?
wij kiezen voor 'paramount' van absynthe minded, anders eens ingeven op youtube. Zeer mooi nummer en passende tekst: 'what we have is paramount to anything at all'. Niet zo'n bekend nummer, maar je herkent er absynthe minded wel goed in.
Nog een tip:- Matt Nathanson: In your weddingdress Omdat mijn zus dit al gekozen had, hebben wij: Angel van Jack Johnson
Hallo, wij trouwen ook op 14/08 en hebben ook nog geen openingsdans . Wij twijfelen tussen 'from this moment' en 'you're still the one' van Shania Twain. Is het één van die twee die je bedoelt van Sam en Kelly? Veel succes nog met jullie zoektocht!
Wij zijn ook niet zo voor de cliché nummers. We hebben gekozen voor Caramia van Novastar. It must be love van Jasper Steverlinck is ook heel mooi. Succes ermee!!