TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Valerie
4-9-2010
|
27-7-2010 16:05:36
Bij ons zijn er drie uitnodigingen gemaakt en die zijn duidelijk genoeg vind ik. 1ste: U wordt vriendelijk uitgenodigd om de huwelijkssuite te volgen (voor 1ste receptie, 2de receptie en avondfeest) 2de: U wordt vriendelijk uitgenodigd op de receptie vanaf ... uur 3de: U wordt vriendelijk uitgenodigd op het avondfeest vanaf ... uur Let wel, als je zet avondfeest, dan verwachten de mensen wel een hoofdmaaltijd enz. Als je ze enkel naar een dessertbuffet vraagt, vermeld je dat best zo op de uitnodiging. Succes!
|
|
Wendy
7-8-2010
|
27-7-2010 16:22:04
Ik heb daar ook over zitten nadenken en we hebben het opgelost door te schrijven "Wendy en Pieter nodigen u graag uit op hun huwelijksdiner en avondfeest vanaf 19u in..."
|
|
Sara
27-8-2010
|
27-7-2010 16:49:24
Misschien is het wat streekgebonden maar onder 'avondfeest' versta ik een feest zonder eten maar eventueel wel met aperitief. Het hangt natuurlijk ook af hoe laat de mensen worden gevraagd want daaruit kan je meestal toch afleiden of je best op voorhand eet of niet. Wij hebben gekozen om onze gasten van 's avonds een aperitief met hapjes, een koud buffet en een dessert aan te bieden. Op onze uitnodiging staat duidelijk dat ze uitgenodigd worden voor een koud buffet en het avondfeest. Ik denk dat je nooit duidelijk genoeg kan zijn. Zelf vind ik het heel vervelend als het niet duidelijk is op de uitnodiging omdat je niet weet of je best voordien eet of niet en ook omdat ik het liefst een geschenk geef naargelang de uitnodiging.
Succes nog!
|
|
Sarah
28-8-2010
|
27-7-2010 17:06:30
Wij hebben de term "avondfeest" gekozen voor het diner. het is zoals Sara hier boven mij ook zegt, aan het uur kan je ook al veel zien hè. Onze gasten worden verwacht om 19u, daar kan je dan toch al uit afleiden dat er een maaltijd zal volgen :) Wij vragen ook nog gasten vanaf het dessert, en voor hen gebruiken wij de formule "dessertfuif". Veel succes nog!
|
|
Annelies
7-8-2010
|
27-7-2010 17:15:51
Hallo,
Wij hebben 2 uitnodigingen. Eentje voor de receptie (enkel collega's) en eentje voor het avondfeest. Wij hebben op het avondfeest een receptie, landenbuffet en dessertbuffet voorzien.
Groetjes
Annelies
|
|
Véronique
31-7-2009
|
27-7-2010 18:17:12
Avondfeest = diner + dansen
Dansfeest = dessert + dansen
|
|
Charlotte
28-5-2011
|
27-7-2010 18:48:50
Hey Sofie,
Ik denk ook dat avondfeest duidelijk genoeg is... zeker als je het uur vermeld.
Wat wij op de uitnodiging zetten is
20u00 : dinner & dancing
Bovendien opteren wij ook voor een walking dinner... met hoge staantafels met enkele krukken. En een 'lounge'gedeelte met lage zetels, poefen, ... Zo dat er toch wat zitplaatsen zijn, maar dat het geen te stijve en saaaie bedoening wordt!
Veel succes nog!
|
|
Irina
14-8-2010
|
28-7-2010 10:54:14
Wij hebben ook twee uitnodigingen voorzien. Op het ene spreken wij over "avondfeest" en op het ander "dansfeest". Bij de personen van het dansfeest hebben we zelf vermeld dat er ook een dessertenbuffet is voor hen. Als mensen echt twijfelen wat ze mogen verwachten, zullen ze het zowiezo wel vragen. Groetjes
|
|
Sofie
3-11-2011
|
28-7-2010 11:02:26
Bedankt voor de reacties allemaal!! We zullen het tegen de meeste wel vermelden dat het met eten is, maar niet op de uitnodiging.
Groetjes, Sofie
|
|
Reina
28-8-2010
|
28-7-2010 11:27:45
voor mij is avondfeest zonder eten, maar dat komt mss omdat ik uit Nederland kom, op onze website staat het wel duidelijk bij dat het voor taart en dansen is, dansfeest vind ik ook niet de lading dekken, er gebeurd meer dan alleen dansen. Er is taart en kleine hapjes, dus de gasten zullen niet omvallen van de honger.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|