Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging met kindjes erbij

27-7-2010 22:54:28
In september gaan we met de fotograaf als eens wat foto's nemen samen met onze kindjes om die dan als uitnodiging te verwerken. Aangezien we elkaar reeds kennen van op de schoolbanken in het middelbaar (jaja, volgend jaar trouwen we én zijn we 15 jaar samen!) had ik gedacht om dit er subtiel in te verwerken zonder dat dit als tekst erin moet staan uiteraard.

M'n idee was dus dat wij samen op zo'n oude schoolbank zitten en dat de kindjes de aankondiging op een schoolbord 'schrijven' (ze zijn 3 & 5 jaar, dus lang leve photoshop) of dat ze aan de hand van een megafoon de aankondiging doen.
Volgens de fotograaf zou ze het kunnen verwerken zodat wij als koppel er zeker uitspringen, de kindjes horen er uiteraard bij maar het mag er ook niet uitzien als een 'kinderfeestje'. In m'n hoofd ziet het er al tof uit, maar afwachten hoe het er in 't echt zal uitzien ;-)

Mààr nu vraag ik me af of de link duidelijk zal zijn dat we eigenlijk willen weergeven dat we elkaar reeds van op 't school kennen (ook al weten de meesten dat wel) of zou het te veel naar de kindjes verwijzen (omwille van de schoolbank, schoolbord,...)? Iemand ander ideetjes?

Bedankt!

Els
11-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1126

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik27-7-2010 23:38:59

Je kan misschien iets met oude kleren doen? Als je je nu allebei "verkleedt" zoals het 15 jaar geleden was, lijkt het me al iets duidelijker... Maar sowieso vind ik het een tof en origineel idee!! Groetjes.

martine
25-9-2010
 Meld misbruik28-7-2010 9:01:06

Hoi

Onze uitnodigingen zijn ook met onze kindjes erop. Wij zijn 10 jaar samen en de kinderen zijn 6 en 3. Het ziet er zeker niet uit als een kinderfeestje. We hebben er overal positieve reacties opgekregen. Zelfs van de iets moeilijkere mensen.

Martine

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik29-7-2010 9:40:16

Wat een leuk toeval... wij zijn ook 15 jaar samen, hebben ook twee kindjes en kennen elkaar ook vanop de schoolbanken!

Eerst wilden wij ook ons huwelijk laten 'aankondigen' door onze kindjes maar uiteindelijk is het toch iets anders geworden. Mijn man vond dat de kindjes dan teveel in de picture zouden staan terwijl het toch onze dag is. Uiteindelijk staat er op de voorkant van onze uitnodiging een foto enkel van ons tweetjes. Op de achterkant staat wel een foto met de kindjes... deze: http://www.facebook.com/photo.php?pid=4654646&l=463b379991&id=736159239

Els
11-6-2011
 Meld misbruik29-7-2010 15:00:03

Hey Lieve,

is inderdaad een leuk toeval! De foto is supermooi, misschien dat ik jouw ideetje wel 'leen'... Alhoewel ik vrees voor de fotoshoot met onze kapoenen hier ;-)

Groetjes,
Els.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info