Terug naar overzicht
Je kan misschien iets met oude kleren doen? Als je je nu allebei "verkleedt" zoals het 15 jaar geleden was, lijkt het me al iets duidelijker... Maar sowieso vind ik het een tof en origineel idee!! Groetjes.
Hoi Onze uitnodigingen zijn ook met onze kindjes erop. Wij zijn 10 jaar samen en de kinderen zijn 6 en 3. Het ziet er zeker niet uit als een kinderfeestje. We hebben er overal positieve reacties opgekregen. Zelfs van de iets moeilijkere mensen. Martine
Wat een leuk toeval... wij zijn ook 15 jaar samen, hebben ook twee kindjes en kennen elkaar ook vanop de schoolbanken! Eerst wilden wij ook ons huwelijk laten 'aankondigen' door onze kindjes maar uiteindelijk is het toch iets anders geworden. Mijn man vond dat de kindjes dan teveel in de picture zouden staan terwijl het toch onze dag is. Uiteindelijk staat er op de voorkant van onze uitnodiging een foto enkel van ons tweetjes. Op de achterkant staat wel een foto met de kindjes... deze: http://www.facebook.com/photo.php?pid=4654646&l=463b379991&id=736159239
Hey Lieve, is inderdaad een leuk toeval! De foto is supermooi, misschien dat ik jouw ideetje wel 'leen'... Alhoewel ik vrees voor de fotoshoot met onze kapoenen hier ;-) Groetjes, Els.