Terug naar overzicht
Wij hebben een oldtimer bus van de Blauw Voet uit Balen. Deze viel het beste mee qua prijs en het meeste zat ook al in de prijs. Let op: bij veel maatschappijen zitten er maar een beperkt aantal km's en/of uren in de prijs.
Wij hebben ook onze Zwitserse postbus gereserveerd bij De Blauwvoet in Balen. Zeer vriendelijke mensen en de prijs is redelijk goed voor wat je krijgt.
Dames, moet je bij De Blauwvoet tijdig reserveren of niet? Wij trouwen volgend jaarop 2 september.
Wij zijn onze bus gaan vastleggen bij De Blauwvoet in februari 2010 en trouwen op 4 juni 2011. En als ik me niet vergis hadden ze toen al een heel deel boekingen voor volgend jaar dus misschien best niet te lang wachten voor een bezoekje.
Mijn moeder heeft de bus in de periode april - mei vastgelegd en wij trouwen over iets meer dan een maand. Gewoon even naar de Blauw Voet bellen. Ze hebben verschillende oldtimerbussen.
De bus bij Lauwers uit Boechout is ook eerlijk van prijs. Plus zij voorzien alternatieven moest er een probleem zijn. Je betaald ze ook per uur en gezien het niet hun "hoofdactiviteit" is, zijn ze flexibel. Ze zijn er ook heel erg vriendelijk. Prijzen staan trouwens gewoon op de website dus je kan het eenvoudig zien zonder zelf te moeten rekenen of een prijslijst op te vragen. Ze is ook echt mooi... (Nog niet zo heel lang geleden gerestaureerd. Het is eigenlijk een nieuwe oldtimer bus. Je kan de foto's van de herstellingen bij hen ook gaan zien.) Succes!
Als je nog geen busje gevonden hebt, kan ik je ook eentje bezorgen. Wij hebben namelijk zelf een recent gerestaureerd volkswagenbusje. Stuur me even je email door en ik bezorg je wel wat foto's.... ,-) Groetjes! Sandy Goossens goossenssandy_4@hotmail.com