Nu Online
Momenteel zijn er 320 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Overleden Ouders

15-2-2006 20:03:10
Hoi allemaal wij zijn bezig de tekst voor onze uitnodigingen aan het maken. Nu is de mama van mijn verloofde gestorven? Vraag bij het vermelden ouders hoe kunnen we dit vermelden? melden we alleen de vader of wat denken jullie?

Sofie
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 353

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik15-2-2006 20:57:27

Hoi Sofie,

Ook mijn mama is overleden, bijna 11 jaar geleden! Ik vermeld alleen mijn papa op de uitnodiging. Maar ik wil die dag niet laten voorbij gaan zonder dat mijn mama eens in de kijker staat! Daarom dat ik tijdens onze misviering, bij het bezinningsmoment een tekst voorlees om mijn ouders te bedanken!

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl

Els
1-4-2006
 Meld misbruik15-2-2006 22:34:03

Wij hebben het omzeild door te zeggen: samen met onze ouders, broers en zussen nodigen wij u van harte uit ... blablabla,

familie X (linkerkant) (dan ons toekomstig adres) en aan de rechterkant: familie Y.

groetjes,
Els

An
24-9-2005
 Meld misbruik16-2-2006 8:09:16

Je kan mss best aan je schoonvader in spe vragen wat hij graag heeft. Hoe erg en moeilijk het ook voor iedereen is, ieders leven gaat voort en hij blijft alleen achter. Das nu wel een beetje zwaarmoedig gezegd, maar ik bedoel eigenlijk, de ene staat er op dat zijn vrouw mee vermeld wordt omdat het anders lijkt of men haar vergeten is, de ander heeft het liever niet. Hangt er ook een beetje van af hoe recent het overlijden is. Dus vraag het aan je toekomstige en zijn vader. Het betreft hun moeder/vrouw.

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik16-2-2006 11:40:36

Dag Sofie

Dit zijn heel moeilijke dingen en liggen voor iedere familie anders. Mijn vriend heeft zijn beide ouders verloren en zij worden in feite niet vermeld. Op de uitnodiging zal er staan

De heer en mevrouw X - Y kondigen met veel plezier het huwelijk aan van
Vicky en Thierry
(zoiets in den aard), dit omdat ze ook financieel veel bijdragen. Zelfs in de mis wordt er niet stilgestaan bij zijn ouders. NIet omdat er niet meer aan gedacht wordt, maar omdat het te gevoelig ligt bij heel de familie. Er wordt NOOIT over gepraat, er staan nergens foto's,... Dus zoals ik al zei, iedere familie is anders en iedereen verwerkt dit op een andere manier, sommigen hebben het nodig om erover te praten, en anderen denken er liever in stilte aan. Ik heb eens aan mijn vriend gevraagd of hij iets wil opnemen, maar hij wou liever van niet, het moet een blije dag zijn.

Veel succes!

Vicky
09.09.06

wendy
7-7-2007
 Meld misbruik16-2-2006 15:38:06

Neen, je moet de mama van u vriend ook vermelden ze bestaat toch nog in jullie hart en gedachten.

snoepie
16-9-2006
 Meld misbruik16-2-2006 16:54:25

hoi sofie
Wij zetten het zo

Mevr(mama haar naam + papa zijn naam) daarnaast ons adres en daarnaast de namen en het adres van mijn schoonouders. Zo staat mijn papa er toch ook op en ik zou het écht niet anders willen (en ik denk mijn mama ook niet, want ze gebruikte al heel haar leven zijn naam)
xxxx

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik18-2-2006 15:24:04

Iets wat ik ook al gehoord heb:

Je kan ook niks vermelden en de dag nadien even langs gaan bij het graf van zijn mama en daar iets neerleggen.

Sharka
2-6-2006
 Meld misbruik22-2-2006 16:40:59

Hoi mijn pa is overleden en wij vermelden hem toch/
Vens-Thanghe O...+ en R...en vriend Vermont Roger.
Ik weet ook niet of dat wel goed is, misschien weeteen drukker daar wel raad mee.
Groetjes Sharka.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...